کد خبر: ٥٨٧٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/01/29-٠٩:٥٧

شهرداریها برای رونق تولید و اشتغالزایی مسئولیت سنگینی دارند

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری خرمشهر،عزیز ساعدی شهردار خرمشهر با بیان اینکه شهرداریها می توانند نقش موثری در راستای تحقق شعار سال بویژه در جهت اشتغالزایی ایجاد کنند افزود با توجه به نامگذاری سال 1396 بنام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بنابراین باید همه تلاش نماییم تا با یک عزم ملی براساس یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند به میدان نقش آفرینی وارد شویم.

شهردار خرمشهر در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: شهرداریها نیز برای رونق تولید و اشتغالزایی مسئولیت سنگینی دارند، در صورتی که فصل هزینه های عمرانی افزایش یابد به همان نسبت تعداد بیشتری پروژه تعریف و اجرایی خواهد شد و بدون شک اجرای پروژه ها اشتغالزایی را نیز به دنبال خواهد داشت.

ساعدی خاطر نشان کرد: در سال گذشته کارهای بسیار خوبی انجام شده است و ان شالله در سال جاری نیز با همت و تلاش مضاعف این مسیر خطیر تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: باید با توان و استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات به توسعه زیرساخت ها، محرومیت زدایی و افزایش سرانه ها در حوزه های مختلف نظیر خدمات شهری، فضای سبز و... گام برداریم.

شهردار خرمشهر به استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت مشارکت با شهرداری در راستای اجرای پروژه های کلان گردشگری، عمرانی،تجاری و... می توان گام های موثری در جهت تولید و اشتغال برداشت و پروژه های سرمایه گذاری بسیار خوبی تعریف شده است و رایزنی هایی نیز با سرمایه گذاران داشته ایم و ان شاالله این پروژه ها از جمله احداث پارکینگ طبقاتی و... در سال جاری محقق و عملیاتی خواهد شد.در کنار پروژه های سرمایه گذاری اجرای پروژه های شهرداری از محل اعتبارات عمرانی و جاری نیز در برنامه با توجه به تدوین بودجه سال 96 وجود دارد و سال جاری علاوه بر اقدامات عمرانی و زیباسازی ، در محلات محروم اقدامات شایسته ای انجام خواهد شد

اخبار خرمشهر ،خبر خرمشهر ،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: