کد خبر: ٥٨٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/01/27-١٠:٣٧

دبیر ستاد هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان:

فعالان عرصه سلامت جنوب غرب خوزستان تقدیر می‌شوند

در هفته سلامت سال 96 از برترین‌های عرصه سلامت حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

دبیر ستاد هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در هفته سلامت سال 96 از برترین‌های عرصه سلامت حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر می‌شود.

به گزارش آبادان نیوز ،حسین کایدخورده عنوان کرد : برنامه‌های مناسبتی هفته سلامت حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان طبق روزشمار این هفته برگزار می‌شود. وی با اشاره به این موضوع که برنامه‎‌های  هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان همزمان با سراسر کشور یکم تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شوند، گفت: شعار هفته سلامت سال 96«بهداشت روان؛ نیاز همه و همیشه» است.

دبیر ستاد هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: نواختن زنگ نمادین سلامت در یکی از مدارس منطقه، نصب بنر، استند و بیلبورد شهری با موضوع هفته سلامت، سخنرانی رئیس دانشکده در خطبه‌های نماز جمعه و برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه از جمله اقدامات این هفته به شمار می‌روند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: برگزاری جشن عمومی سلامت، عیادت هیئت رئیسه دانشکده از بیماران بستری در بیمارستان‌ها، برگزاری نشست خبری و تولید و توزیع رسانه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های هفته سلامت 96 هستند.

کایدخورده در ادامه برگزاری مسابقات انشانویسی و نقاشی برای دانش‌آموزان، اجرای نمایش موزیکال برای اطفال بستری در بیمارستان، برگزاری همایش‌های علمی در سطح دانشگاه‌ها و دیدار با خانواده معظم شهدای حوزه سلامت را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت سالجاری در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته سلامت سال 96 تولید و پخش برنامه تلویزیونی اختصاصی از صدا و سیمای مرکز آبادان را نیز اجرایی می‌کنیم ضمن اینکه تولید و پخش پیام‌های رادیویی را نیز در دستور کار داریم.

دبیر ستاد هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از اجرای برنامه‌های مشترک مشاوره سلامت روان در مدارس خبر داد و تصریح کرد: در روز پایانی هفته سلامت و در همایش اصلی این هفته نیز از برترین‌های عرصه سلامت حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر می‌‍شود.

اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز ،آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: