معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان اقدامات و فعالیت‌های این معاونت را در ایام نوروز سال96 تشریح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان اقدامات و فعالیت‌های این معاونت را در ایام نوروز سال96 تشریح کرد.
به گزارش آبادان نیوز ،دکتر مرتضی جعفری،  عنوان کرد: در تعطیلات نوروز امسال به‌منظور رفاه و حفظ سلامت مردم شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان اقدامات متنوع و مختلفی از سوی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان اعمال شد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های زیرمجموعه می‌توان به موارد بازدید از کارخانجات تولید مواد غذایی و بهداشتی، بازدید از داروخانه‌های، برنامه کشیک‌های نوروزی، چاپ و توزیع پمفلت و برشور به تعداد 11هزار برگ اشاره کرد.

وی به موضوع‎های مندرج در پمفلت‌های نوروزی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و گفت: پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی،هنگام خرید لوازم آرایشی بهداشتی دقت کنید،3 نکته در خرید محصولات غذایی، گیاهان دارویی و طب سنتی در دیابت و چگونه داروهای غیر قابل استفاده را معدوم نماییم از جمله این موضوعات بودند.

وی در ادامه به انتشار بروشورهایی با موضوع نشانگر رنگی در هنگام خرید محصولات آریشی و بهداشتی و روش‌های کنترل اصالت کالاهای سلامت‌محور و لیست داروخانه‌های فعال در ایام نوروز و توزیع بین مسافران اشاره کرد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی تصریح کرد: در خصوص پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی و دارویی بنرهایی در اماکن پرتردد شهر نصب شد و تشدید بازرسی‌ها از کارخانجات و داروخانه‌ها و گمرکات برای تأمین سلامت شهروندان و مسافران محقق شد.

اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: