کد خبر: ٥٨٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/01/21-١٢:١٣

سقوط دیواری فرسوده در یکی از مدارس آبادان بر روی پای یک دانش آموز، به دوران ورزشی این فوتبالیست پایان داد

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش  آبادان نیوز به نقل از فارس  ، با فرو ریختن دیوار فرسوده یک مدرسه، یک نوجوان دانش‌آموز این مرکز آموزشی به ست از ناحیه پا آسیب دید.

این نوجوانان 15 ساله که مجید زویداویان پور نام دارد، عضو تیم‌ نوجوانان صنعت نفت آبادان بوده است و با شدت جراحتی که وی متحمل شده است، به گفته پزشکان شاید دیگر نتواند به دنیای فوتبال بازگردد.

پدر این نوجوان  ضمن گلایه از عدم توجه مسؤولان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان و مدیریت مدرسه نسبت به ایمنی و سلامت دانش آموزان، عنوان کرد: گزارش این دیوار فرسوده به مسئولین مدرسه رسیده بود ولی متاسفانه هیچ اقدامی برای تعمیر و بازسازی این مشکل نکردند ، تا اینکه شاهد این اتفاق بودیم.

زویداویان ادامه داد: متاسفانه پیگیری های ما به جایی نرسید و مدیر مدرسه مورد اشاره نیز حتی برای سرکشی و عیادت از این نوجوان به محل بستری حاضر نشد.

وی تصریح کرد: پس از اعزام بیمار به بیمارستان، پزشکان بیمارستان طالقانی آبادان اعلام کردند که توانایی انجام عمل جراحی پای این نوجوان را ندارند کردند و بیمار به‌طور شخصی باید به مرکز استان اعزام شود.

 طبق گفته مدیر مدرسه این دانش آموز، بیمار بیمه حوادث دانش اموزی بوده و مدرسه و اداره آموزش و پرورش هیچ مسئولیتی در قبال این اتفاق که شخصا مسئولیت آن را باید به عهده بگیرند، ندارند.

مدیریت اداره آموزش و پرورش آبادان نیز با تایید این خبر، از تلاش بی وقفه برای جبران خسارت وارده به این نوجوان خبر داد.

همچنین رئیس آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان از پیگیر وضعیت مصدومیت شدید این بازیکن عضو تیم نوجوانان باشگاه خبر داد و اشاره کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان تمام تلاش خود را خواهد کرد که این نوجوان دوباره سلامت خود را به دست آورده و دوباره بتواند به میادین فوتبال بازگردد.

این موضوع تنها مشتی نمونه خروار بود از قبیل وجود مدارسی که تنها نام یک مرکز آموزشی را یدک می‌کشند ولی به هیچ عنوان امکانات لازم را برای یک مکان فرهنگی در اختیار ندارند.

مدارس بسیاری در شهرهای استان خوزستان وجود دارد که از ایمنو و امکانات بسیار ضعیفی برخوردارند اما همچنان با عدم پیگیری مسؤولان امر به حال خود رها شدند تا اینکه چنین حوادثی رخ دهد تا شاید برای رفع این معضلات چاره‌ایس اندیشیده شود.

بنا به این  گزارش ، هنوز از برگزاری هیچ‌گونه نشست چاره‌اندیشی و یا حرکت پیشگیرانه و یا مدبرانه‌ای در این خصوصو گزارشی منتشر نشده است.

گزارش: علی دایلی


آبادان ، خبر آبادان ، احبار آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/01/21 12:20
0
3
واقعا جای تاسف دارد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: