کد خبر: ٥٨٥٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/01/20-١١:٤٢

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، وضعیت عمرانی و معابر شهری آبادان را تاسف بار و خراب توصیف کرد.

 

 

 

 

 

 

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، وضعیت عمرانی و معابر شهری آبادان را تاسف بار و خراب توصیف کرد.

به گزارش آبادان نیوز ،حمدالله کریمی در حاشیه سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: در سفری که به اتفاق سایر همکارانمان در مجلس به شهرهای آبادان و خرمشهر داشتیم،  از نزدیک نارسایی های این دو شهر را دیده و لمس کردیم به همین دلیل سعی خواهیم کرد تا در حد توان و در حیطه وظایف، مراتب را دنبال کنیم تا با رفع حتی بخش کوچکی از مشکلات مردم شهرهای آبادان و خرمشهر دین خود را به این مردم ادا کرده باشیم.

وی افزود: در مسائل مختلف، مردم مجموعه حاکمیتی نظام را می بینند و کاری ندارند که چه کسی نماینده، استاندار، فرماندار و یا غیره است، به نظرم بهترین مدیریتها، مدیریت واقعیتها است و واقعیت مسئله آن است که مردم امروز از وضعیت مملکت به ویژه وضعیت معیشتی و اقتصادی ناراضی اند و این واقعیت این منطقه است.

کریمی تصریح کرد: کسی نمی تواند ادعا کند که مردم از وضعیت رضایت کامل دارند، متاسفانه مردم این منطقه از وضعیت موجود ناراضی هستند و من و همکارانم گوشه ای از این نارضایتی را در مواجه با مردم اروندکنار دیدم و از نزدیک به درد دلشان گوش دادیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استاندار و فرماندار همگی جزئی از این مردمند و فاصله ای بین مردم و دولت در نظام اسلامی نباید دیده شود، منتها به طور قطع همه بر عدم رضایتمندی و نگرانی مردم این منطقه از وضعیت فعلی، اشراف دارند.

کریمی گفت: مردم پیش از آنکه از کمبودها و نبودها ناراضی باشند از تبعیض ها ناراضی اند، یعنی تبعیض ها بیشتر مردم را دلگیر کرده است، بارها گفته ام مردمان خسته و یا خفته؟ این مردم امروز خوابیده اند و یا خسته اند؟ به طور قطع خواب نیستند و بر مسائل اشراف دارند، همه می دانند که مردم ما به ویژه مردم خوزستان و مردم کردستان که بنده نماینده آنان هستم پیش از هر چیز به نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه معتقدند و در انتخابات آتی نیز میزان مشارکت را خواهیم دید.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم به رغم اعتقاداتشان اما به طور واقعی خسته اند. دلیل آنکه این همه جلسه تشکیل می شود، صحبت می شود اما خروجی آن مشخص نیست، چیست؟ خروجی این جلسات بایستی بررسی شود. واقعا اگر قرار است تشکیل جلسه دهیم و از یکدیگر تشکر کنیم این جلسه مفید و ثمربخش نیست، جلسات بایستی خروجی داشته باشد و نتایج آن برای مردم ملموس باشد، اگر غیر از این باشد به طور قطع ما اتلاف زمان کرده ایم و به طور حتم نیز انگیزه آن دسته از کسانی  راکه می خواهند کاری انجام دهند را نیز کم کرده ایم.

وی اظهار کرد: واقعا از وضعیت شهر آبادان متاسف شدم، پیشتر بنده برای زیارت شلمچه آمده بودم اما گذری در درون شهر نداشتم، اما وقتی به اتفاق خانواده سری به مرکز شهر آبادان(امیری) زدیم، بسیار، بسیار متاثر شدم و تاسف خوردم.

کریمی تصریح کرد: جای تاسف دارد شهری که نفتخیز است وضعیت آسفالت معابر عمومی اش این گونه اسف بار و خراب است. من به عنوان یک ایرانی از این وضعیت شرم کردم و خجالت کشیدم، نباید وضعیت این شهر اینگونه باشد، منطقه ای که نفت خیز است و اقتصاد مملکت را تامین می کند نباید وضعیت آسفالتش اینگونه باشد، مگر به غیر از قیر و نفت و ماسه برای آسفالت چه چیز دیگری نیاز است که تاکنون تامین و انجام نشده که امروز ما شاهد چنین وضعیتی در معابر شهری آبادان باشیم، از یک مسئله ای به این سادگی که مسئولان از عهده انجامش برنیامده اند می توان مابقی مسائل و مشکلات این شهر را به آسانی خواند و این واقعا جای تاسف دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خوزستان و کردستان که سرزمین های مجاهدتهای خاموشند به گردن نظام جمهوری اسلامی حق دارند و دولت مردان بایستی به این استانها توجه ویژه کنند، همگی می دانید که نظام ما به برکت خون شهدا امروز پا برجاست و هنوز هم ما داریم برای پایداری نظام خون می دهیم، لذا در شان نظام نیست که استان خوزستان وضعیت اقتصادی و عمرانی اش این گونه باشد، مباحثی همچون اشتغال، کشاورزی و سایر موارد در این شهر و استان تاسف بار است.

کریمی افزود: درست است که ما شهر و استان بدون مشکل در کشور نداریم اما انتظار می رود که در خوزستان با آن همه پتانسیل و ظرفیت ها، کمترین مشکل را داشته باشیم که متاسفانه چنین نیست، خوزستان برای نظام جانفشانی کرده و خونهای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است، ما دیروز در اروند رود بودیم، این آب با انسان حرف می زند.
وی اظهار کرد: مسئولان آبادان باید برای مردم بیشتر کار کنند و بدانند شهدا زینت المجالس نیستند، امیدواریم با همت همگان بتوانیم روز به روز از مشکلات این استان بکاهیم و من و تمامی همکارانم نیز هر آنچه که در حد توان و حدود وظایفمان است را در حق مردم این خطه از کشورمان به انجام می رسانیم منبع / مهر .


آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان

منبع: مهر
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: