کد خبر: ٥٨١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/12/22-١١:٠٨

کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

بازگشت 165شهید دفاع مقدس از مرز آبی اروند

پیکر مطهر 165شهید دفاع مقدس از مرز آبی اروند به کشور بازگشت.

 

آبادان نیوز _ همزمان باسالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، پیکرهای پاک 165 شهید والامقام دفاع مقدس پیش از ظهر یکشنبه از طریق مرز آبی اروندرود در جنوب غربی خوزستان وارد میهن اسلامی شد.

این پیکر های نورانی در روزهای اخیر در مناطق جنگ تحمیلی در استان‌های بصره و العماره عراق از سوی گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند.

این رزمندگان درعملیات‌ های والفجر8، کربلای4، رمضان، خیبر، بدر، والفجر مقدماتی، والفجر1، محرم و تک‌های دشمن در سال 67 در این مناطق به شهادت رسیده بودند.

پیکر های مطهر شهدا روز یکشنبه همزمان با سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا از طریق آبراه اروندرود وارد اسکله اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر شده و مورد استقبال جمعی از مردم قدرشناس آبادان و خرمشهر، مسئولان محلی و استانی، همرزمان شهیدان و جمعی از ایثارگران قرار گرفتند.

این پیکرهای مطهر هنگام ورود به کشور با حضور یگان‌ های تشریفات اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر، مردم و کاروان‌های راهیان نور مورد استقبال قرار گرفتند.

قرار است پیکر این شهدای دفاع مقدس، عصر روز یکشنبه 22 اسفند برای برگزاری آیین وداع به شهر مقاوم دزفول منتقل شوند.

براساس برنامه پیکرهای این شهدای گمنام پس از عبور از خیابان امام خمینی (ره) دزفول و حرکت به سمت آستانه متبرک حضرت سبزقبا(ع) در میان استقبال باشکوه مردم ولایتمدار دزفول تا حسینیه ثارا... این شهر تشییع، و آئین شبی با شهدا در کنار پیکرهای مطهر قهرمانان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود./ اخبار راهیان نور 

کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

 

 


پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: