کد خبر: ٥٨٠٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/12/21-١٠:٤٨

بازدید مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از مجموعه درمانی تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

بازدید مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از مجموعه درمانی تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان انجام شد.

به گزارش آبادان نیوز ، دکتر سید محمدحسین میردهقان؛ مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، صبح امروز از بخش های درمانی بیمارستانهای تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان بازدید کردند.

در این بازدید که به منظور انجام پایش اعتبار بخشی و بررسی روند ارائه خدمات و امکانات موجود در بیمارستانها این دانشکده برای استقبال از میهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور صورت می گرفت، دکتر عبدالله خوان زاده، معاون درمان و سیدقاسم سعیدی، مدیر امور نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز وی را همراهی می کردند.

این مقام مسئول صبح امروز ابتدا از بخش های مختلف درمانی فعال بیمارستان های آیت الله طالقانی، شهید بهشتی آبادان و شهید معرفی زاده شادگان دیدن کردند و سپس از روند پیشرفت پروژه های در حال احداث این بیمارستانها نیز بازدید کردند.

مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت،  در ادامه سفر خود به جنوب غرب استان خوزستان ضمن بازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر عج خرمشهر با حضور در یادمان شهدای منطقه عملیاتی شلمچه پس از ادای احترام به مقام شامخ این شهدای گرانقدر، زیرساخت ها و امکانات درمانی و آمادگی لازم برای حضور پرشور کاروانهای راهیان نور و میهمانان نورزی در این شهرستانها را مورد ارزیابی قرار دادند.

،خبر آبادان ،خبرهای آبادان ،علوم پزشکی آبادان ، بهداشت

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: