کد خبر: ٥٧٩١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/12/10-٠٩:٣٠

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌سوزی برج کیانپارس مهار و به طور کامل خاموش شد.

 

 

 

 

 

 


به گزارش آبادان نیوز ،امیر نجفی گفت : پیش از ظهر امروز در تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر رویت خروج دود از یکی از طبقات ساختمان مجتمع تجاری مسکونی برج واقع در کیانپارس خیابان چمران نبش 14 غربی اطلاع داده شد.

 وی افزود: ستاد فرماندهی 125 بلادرنگ تیم‌های اطفای حریق، امداد و نجات، خودروی نردبان و تشک‌های نجات را از سه ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با وجود ترافیک سنگین آتش‌نشانان موفق شدند پس از گذشت سه دقیقه در محل حاضر شوند. فرمانده تیم عملیاتی به محض حضور در محل حادثه همزمان با ایجاد دو تیم عملیاتی، با کنترل وضعیت و اجرای عملیات اطفا حریق به تخلیه ایمن ساکنان مجتمع تجاری مسکونی پرداخت.

نجفی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد حادثه از سیستم شوتینگ انتقال زباله در طبقه سوم این برج آغاز شده که به لطف خدا و فداکاری آتش‌نشانان حریق در کانون آتش‌سوزی تشخیص، کنترل و مهار و از سرایت آن به سایر نقاط برج جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات هفت دستگاه انواع خودروی اطفاحریق و امداد و نجات، تانکر آبرسان پشتیبانی و خودروی نردبان شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: به لطف خدا این حادثه هیچگونه مصدوم یا تلفات جانی در برنداشت و عملیات اطفای حریق ساعت 13 به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز متذکر شد: شهروندان با رعایت اصول ایمنی در اماکن مسکونی و تجاری می‌توانند عامل موثری در کاهش بروز حوادث باشند.

نجفی در پایان اضافه کرد: سازمان آتش‌نشانی اهواز در طول شبانه‌روز آماده ارائه مشاوره رایگان ایمنی به شهروندان عزیز است.

اخبار خوزستان ،خبر خوزستان ،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: