کد خبر: ٥٧٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/12/09-١١:٣١

اگر موضع‌گیری مقام معظم رهبری نبود دولت برای حل مشکلات خوزستان به تکاپو نمی‌افتاد و رئیس جمهور به استان نمی‌آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،عبدالله سامری گفت : مشکلات زیست محیطی ناشی از انتقال غیراصولی آب از سرچشمه‌های کرخه، کارون و مارون هر روز اوضاع استان خوزستان را با چالش‌های جدی مواجه‌ کرده است.

وی افزود: معضل گرد و خاک این روزها بر اثر پیدایش کانون‌های داخلی ناشی از خشکسالی خوزستان را با بحران مواجه ساخته است که اگر برای آن تدبیری اندیشیده نشود استان را از هر لحاظ فلج خواهد کرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره با فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم له مبنی بر لزوم رسیدگی فوری به مشکلات مردم خوزستان گفت: مقام معظم رهبری همواره نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان داشته‌اند به طوری که طرح کشاورزی550 هزار هکتاری که معظم رهبری در سال 75 دستور اجرای آن را داده بودند اگر خوب توسط دولت‌ها اجرایی می‌شد امروز بخش اعظیمی از نیاز کشاورزی کشور توسط خوزستان تامین و حتی به خودکفایی می‌رسیدیم.

سامری تصریح کرد: جای تاثر و تاسف ندانم‌کاری‌های مسؤولان و درماندگی‌ها و بی‌تدبیری‌ها باعث شد که مشکلات مردم خوزستان باعث آزردگی خاطر مقام معظم رهبری شود و ناگزیر شود برای حل مشکل مردم ورود کند و از مسؤولان بخواهد که برای رفع مشکلات تلاش جدی‌تری بکنند.

وی افزود: خوزستان استان ولایت‌مداری است و مردم این استان با تمام وجود به مقام معظم رهبری عشق می‌ورزند و مردم این استان برای طول عمر با برکت معظم له همواره دعاگو هستند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم دولت دغدغه‌های مقام معظم رهبری را هر چه زودتر در عمل و نه در شعار محقق کند.

آبادان نیوز ،اخبار خوزستان ،خبر خوزستان

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: