کد خبر: ٥٧٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/12/05-١١:٤٥

رئیس جمهور با بیان اینکه ما هیچگاه خوزستان را فراموش نکرده‌ایم، گفت: تلا‌ش‌‌ها به صورت جدی برای رفع مشکلات موجود در این استان در حال انجام است.

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه با ابراز خرسندی از سفر دوباره خود به استان خوزستان اظهار کرد: در پی به وجود آمدن بحران‌های اخیر و قطع برق و آب در این استان دستورات لازم برای تشکیل جلسه بحران داده شد.

وی با اشاره به اعلام گزارش وقایع این استان توسط معاون اول خود افزود: لازم دیدم که به خوزستان سفر کنم. یکی از برنامه‌های امروز این سفر تشکیل جلسه ویژه بررسی ریزگردهای خوزستان است. ضمن اینکه می‌توانم بر اساس گزارش‌های وزیر نیرو به مردم اهواز بگویم که دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود و برای حل مشکل قطعی برق نیز در تلاش هستیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دیگر در اهواز شاهد قطع آب نخواهیم بود تصریح کرد: تلاش‌ها برای رفع مشکل برق در این استان ادامه دارد و تا حاصل شدن نتیجه اقدامات ادامه خواهد داشت.

روحانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مساعد صورت گرفته برای حل مساله ریزگردها خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات اولیه برای رفع مشکلات گرد و خاک خوزستان انجام گرفت و در کنار آن برای حل مساله منطقه‌ای، در سطح بین‌المللی در حال رایزنی هستیم.

وی در پایان گفت: هیچ وقت مشکلات استان خوزستان را فراموش نکرده‌ایم و از همه کسانی که برای حل این بحران تلاش و اقدام کرده‌اند تشکر می‌کنیم.


اخبار خوزستان ،خبر خوزستان ،آبادان نیوز 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: