کد خبر: ٥٦٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/03-١٠:٤٠

سرگرد علیرضا خردمند طی آیینی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسبج شهرستان خرمشهر معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،  طی آیینی با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت  ولیعصر (عج) خوزستان، ائمه جمعه خرمشهر و مینوشهر، مسئولان شهری و اعضای شورای تامین، عشایر، شیوخ، علامه بسیجیان و پاسداران و عامه مردم خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس این شهرستان سرهنگ مجید حسین زاده تودیع و سرگرد علیرضا خردمند به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر منصوب شد.

سرهنگ حسین زاده در این مراسم از بیان عملکرد خود در طول سه سال خدمت به عنوان فرمانده سپاه خرمشهر امتناع کرد و از حضور در مراسم های معنوی همچون اربعین، استقبال از پیکرهای شهدای دوران دفاع مقدس و خدمت به زائران سرزمین نور به عنوان افتخارات کسب شده در مدت سه سله تصدی مسئولیتش یاد کرد.

علیرضا خردمند که پیش تر به مدت سه سال  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری بوده و یک سال نیز مسئولیت بسیج دانش آموزی استان خوزستان را عهده دار بوده است امروز و طی حکمی ازسوی سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت خرمشهر منصوب شد.

به گزارش آبادان نیوز ، کسب عناوین مختلف در جشنواره مالک اشتر، توسعه فعالیت بسبج در حوزه سازندگی و اقتصاد مقاومتی و برگزاری یادوارهای شهدا در محلات مختلف خرمشهر از جمله اقدامات قابل توجه سرهنگ حسین زاده در دوران تصدی مسئولیت فرمانده سپاه خرمشهر در این شهرستان بوده است

آبادان نیوز ،اخبار خرمشهر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: