کد خبر: ٥٦٧٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/30-١٢:٤٣

فرماندار آبادان موسسات کاریابی سطح شهر هیچگونه ماموریتی برای ثبت نام از شهروندان آبادانی به منظور به کارگیری در فاز دو پالایشگاه آبادان ندارند.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز ،عزیزاله شهبازی گفت: موسسات کاریابی همانگونه که از نامشان پیداست باید ابتدا اشتغال و کاری را بیابند و سپس در جهت ثبت نام از مردم اقدام کنند اما در موضوع فاز دو پالایشگاه هیچ ماموریتی به موسسات کاریابی برای ثبت نام از مردم داده نشده و هیچ تکلیفی در این باره ندارند.

وی اظهار کرد: برای ثبت نام از آبادانی ها برای کار در فاز دو پالایشگاه قرار شد تا مجری طرح سایتی را طراحی کند و در آن سایت تخصص و تعداد نیروهای مورد نیاز را به شکل مستقیم عرضه و اعلام کند که در صورت راه اندازی این سایت خبر آن از طریق رسانه های معتبر همچون خبرگزاریها، روزنامه ها و صدا و سیما اعلام می شود.

به کارگیری نیرو تنها مخصوص آبادانی ها است

شهبازی با بیان اینکه آبادانی ها هوشیار باشند، فریب افراد سودجو را نخورند و منتظر بمانند، تصریح کرد:  به کارگیری نیرو در فاز دو پالایشگاه تنها مخصوص آبادانی ها است و لاغیر.

فرماندار آبادان گفت: ثبت نام برای به کارگیری نیرو در فاز دو پالایشگاه زمان بندی خاصی ندارد به همین دلیل مردم فکر نکنند هر کس زودتر ثبت نام کند زودتر کار برایش پیدا می شود و اگر دیرتر اقدام کنند کار شامل حالشان نمی شود.

شهبازی افزود: به محض اتمام کار طراحی سایت و اعلام آن از طریق رسانه های معتبر شهروندان آبادانی می توانند با مراجعه به این سایت و مطالعه نیازها و شرایط اعلام شده ثبت نام کنند، موضوع به کارگیری نیروها به طور مستقیم توسط مجری طرح و براساس اطلاعات جمع آوری شده در این سایت انجام می شود و هیچ دستگاه و یا موسسه کاریابی در این امر مداخله ندارد و به آنان ارتباطی پیدا نمی کند.

وی با تاکید دوباره بر اینکه دفاتر و موسسات کاریابی در زمینه ثبت نام از آبادانی ها  برای به کارگیری نیرو در فاز دو پالایشگاه آبادان هیچ ماموریت و مسئولیتی ندارد و طرف حساب مردم در این زمینه  مجری طرح است، اظهار کرد: مردم به هیچ وجه عجله نکنند و به حرفهای گفته شده از طریق مراجع غیرمربوطه توجه نکنند و منتظر اعلام زمان ثبت نام از طریق سایت مربوطه باشند.

شهبازی با تاکید بر دغدغه مسئولان آبادان در زمینه احقاق حق شهروندان و جلوگیری از ضایع شدن حق آنان به هر نحوی، تصریح کرد: پس از انجام ثبت نام در سایت یاد شده موضوع به کارگیری نیرو در کارگروهی متشکل از تامین اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای، مجری طرح، مدیرعامل پالایشگاه، نماینده فرماندار و نمایندگان مجلس مطرح می شود.

فرماندار آبادان گفت: هرگونه دلالی و گرفتن پول از مردم تحت عنوان ثبت نام برای به کارگیری در فاز دو پالایشگاه از طریق هر موسسه یا مبدایی غیر از مجری طرح خلاف است و با متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد، این هشدار جدی است.


اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبرهای آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: