کد خبر: ٥٦٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/29-١٠:٥٠

امام‌جمعه آبادان در انتقادی شدید از بی‌توجهی مسؤولان شهرستان نسبت به موضوعات شهری آبادان، عقب‌ماندگی این شهرستان را نتیجه بی‌توجهی برخی مسؤولان دانست.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ، نشست ستاد دهه فجر آبادان که قرار بود در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شود، با غیبت برخی مدیران مدعو به این نشست، برگزار نشد.

امام‌جمعه آبادان در ابتدای این نشست نسبت به غیبت برخی مسؤولان شهرستان انتقاد شدیدی را صورت داد و اظهار کرد: برخی مسؤولان را به‌ زحمت می‌شود در جلسات و برنامه‌های شهرستان یافت، این افراد همواره یا غیبت دارند و یا کارمندان اداره را به‌جای خود به جلسات می‌فرستند در حالی که در دعوت‌نامه‌هایی که از سوی فرمانداری شهرستان برای آنان ارسال می‌شود، شخص مدیران مورد خطاب قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور عنوان کرد: مدیرانی که قصد حضور در جلسات را ندارند، باید پیش از آغاز آن دلیل غیبت خود را به فرمانداری شهرستان عنوان کنند و سپس جایگزینی برای خود در این جلسات انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: علت عقب‌ماندگی آبادان از خود ما مسؤولان نشأت می‌گیرد چرا که وقتی به مسائل شهرستان و جلساتی که با شهروندان مرتبط است بی‌توجهی صورت گیرد، مطمئناً باعث عدم پیشرفت در آبادان می‌شود.

نشست ستاد دهه فجر شهرستان به دلیل حاضر نشدن برخی مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مدعو در این جلسه برگزار نشد.

اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبرهای آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: