کد خبر: ٥٦٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/25-١١:٣٨

امام جمعه آبادان با گله مندی از مشکلات ایجاد شده از سوی دستفروشان در این شهر گفت:برای رهایی از این وضعیت باید دستفروشان ساماندهی شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه دوم این هفته نماز جمعه افزود: بازار آبادان نیاز به نظم دارد و بخشی از دستفروشان که بر اساس بیکاری روی به این شغل آورده اند نیاز به ساماندهی دارند.
وی اظهار داشت: شهردار و شورای شهر قبل از اینکه دیگر مسئولان برای جمع آوری دستفروشان که گاهی باعث بی نظمی و نا امنی در سطح شهر شده اند فکری کنند، آنها را ساماندهی کنند.
خطیب جمعه آبادان گفت: دستفروشی در آبادان سبب بی نظمی های زیادی در سطح شهر شده و اگر مکانی در شهر نیاز به کمک رسانی داشته باشد با وجود دستفروشان این کمک رسانی امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: حضور دستفروشان در سطح شهر رفت و آمد شهروندان را مختل می کند و باعث ناهنجاری هایی نیز می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انقلابی بودن مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقاومت و صبوری آیت الله هاشمی رفسنجانی مثال زدنی بود.
وی اظهار داشت: هاشمی فردی بود که در دوران نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب همواره نقش آفرینی کرد و با تمام وجود همراه نظام اسلامی و رهبری بود.
خطیب جمعه آبادان از فرزندان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی خواست در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کنند و مانع از انتقام گیری دشمنان در چنین شرایطی شوند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگر سخنانش با اشاره به برجام با بیان اینکه ثمره برجام اشتغالزایی و پایین آمدن نرخ تورم است افزود:ثمره برجام زمانی نمایان می شود که مردم قدرت خرید و اداره یک زندگی را داشته باشند.

آبادان ،آبادان نیوز ،اخبار آبادان 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: