کد خبر: ٥٥٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/12-١٠:٠٥

استاندار خوزستان : اشتغال و کار آفرینی اولویت نخست دستگاه های اجرایی در استان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،غلامرضا شریعتی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه با بیان اینکه رویکرد مجموعه مدیریت استان خوزستان ایجاد فرصت های شغلی بیشتر می باشد افزود:توسعه کار آفرینی و اشتغال به تولید امنیت بیشتر در استان منجر می شود.
وی گفت: شورای تامین استان خوزستان نیز تامین امنیت پایدار را نه در توسعه و افزایش پاسگاه های انتظامی ، گشت ، ایست و بازرسی بلکه در ایجاد اشتغال دانسته و در این راستا همه اتفاق نظر دارند.
استاندار خوزستان مطالبه نخست جوانان این استان از مدیران دستگاه های اجرایی را اشتغال بیان کرد و اظهار داشت:در این راستا دستگاه های اجرایی با حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع تولید باید یاری گر بخش خصوصی باشند.
شریعتی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی مولد و کار آفرین در استان خوزستان افزود:
به همین منظور حتی شرکت ها و کارخانه هایی که بدهی سنگین به اداره های دولتی دارند نیز مورد حمایت قرار گرفته اند تا تعطیل نشوند.
وی بر سرعت بخشیدن به روند تولید و رفع موانع سد راه طرح های اشتغال زا و کار آفرین تاکید کرد و گفت:مدیران دستگاه های اجرایی باید درد جوانان بیکار جویای شغل را درد خود بدانند و دلسوازنه برای کار آفرینی وارد عمل شوند و از بخش خصوصی حمایت کنند.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان در ادامه با اعلام حمایت از راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف سلولزی سازگار با محیط زیست در گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه ، مدیران دستگاه های اجرایی را مکلف کرد تا برای تسریع در راه اندازی این واحد تولیدی با اشتغالزایی قابل توجه همکاری کنند.
شریعتی از گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه به عنوان نمونه ای موفق از واگذاری های کارخانه های دولتی به بخش خصوصی نام برد و گفت:مدیریت این شرکت توانست با برنامه ریزی دقیق ، شفاف این کارخانه را از وضعیت نامناسب و بحرانی قبل از واگذاری به بخش خصوصی خارج کرده و چشم انداز روشی را برای آن ترسیم کند به طوریکه علاوه بر افزایش ظرفیت تولید کاغذ در این شرکت ، طرح های توسعه ای نیز برای تعریف شده و در دست پیگیری و اجراست.

 

 

اخبار خوزستان ،آبادان نیوز ،خبر خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: