کد خبر: ٥٥٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/09-١٢:١٧

امام جمعه آبادان با بیان اینکه سران فتنه به دنبال تخریب ولایت‌فقیه و محرم بودند

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،حجت‌الاسلام علی ابراهیمی  در مراسم بزرگداشت روز 9 دی با تاکید بر اینکه امام راحل(ره) اندیشه ولایت را در کشور پیاده کرده‌اند، اظهار کرد: سران فتنه در سال 88 به دنبال تخریب ولایت‌فقیه و محرم بوده‌اند.

وی ادامه داد: در ایام فتنه ابتدا بر خلاف اندیشه‌های امام شعار می‌دادند و سپس اصل نظام و اصل ولایت‌فقیه را نشانه گرفته‌اند، اما جامعه خویشتن‌داری کرد.

امام جمعه آبادان گفت: رسانه‌های بیگانه و برخی از خواص بی‌هویت و بی‌بصیرت به مردم القاء کردند که در انتخابات تقلب و ظلم صورت گرفته است و با این ذهنیت مردم را مدیریت و از روز قدس، دانشجو، دانش‌آموز و... سوءاستفاده کردند.

وی با تاکید بر اینکه سران فتنه، ولایت را در ذهن جامعه هدف خودشان تخریب کردند، گفت: آنها اندیشه ولایت را زیر سوال بردند و کار را به ایام محرم و عاشورا کشاندند و عزاداران را در روز عاشورا کتک زدند.

امام جمعه آبادان با تاکید بر اینکه فتنه سال 88 فوق‌العاده مهم و پیچیده بود، بیان کرد: نقش سفارت‌‌خانه‌های انگلیس، فرانسه، عربستان و... در فتنه سال 88 در آینده کشف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در سال 88 برخی از خواص ملاحظه کردند اما مردم اینچنین نبودند، متذکر شد: سران فتنه کشور را به آشوب کشاندند و کمر خود را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بسته بودند و نظام اکنون به آنها خیلی لطف کرده است که در حصر باقی مانده‌اند.

امام جمعه آبادان بیان کرد: رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور تا نخست‌وزیر بر روی دستان خود بند سبز بسته بودند و اعلام همراهی با سران فتنه کردند، سران فتنه سخن حق را شنیدند اما انگار در گوش خود پنبه گذاشته بودند.

وی متذکر شد: صدام با هر تیری که جوان ما را می‌زد اما ده‌ها نفر این جوان را بلند می‌کردند، اما سران فتنه با هر تیر خود قلب ده‌ها نفر را از نظام می‌گرفتند.

ابراهیمی اظهار کرد: 9 دی ماه روز بصیرت است مردم با وجود داشتن مشکلات و بداخلاقی بعضی از مسؤولان به نظام، انقلاب و امام خود پایبند هستند و با کسی تعارف ندارند.

امام جمعه آبادان با تاکید بر اینکه فتنه تمام نشده است، بیان کرد: برای ایجاد آگاهی و داشتن بصیرت، باید در زیر پرچم ولایت قرار گرفت و حرکت کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در انتخابات خود دقت کنیم، عنوان کرد: مردم از کسانی حمایت می‌کنند که در مسیر امام و رهبری حرکت کنند و کسانی را که از این مسیر خارج شوند را قبول نمی‌کنند، در اصل مردم ما خواص واقعی هستند.

 

اخبار آبادان ،آبادان نیوز 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: