کد خبر: ٥٥٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/29-١١:١٣

با حضور معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی آبادان

مشکلات فراروی پروژه‌‎های عمرانی عرصه سلامت خرمشهر بررسی شد

مشکلات فراروی پروژه‌‎های عمرانی عرصه سلامت خرمشهر با حضور معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی آبادان بررسی شد.

 

 

 

 

 

 

 به گزارش آبادان نیوز ، دکتر طاهری با همراهی دکتر بهشتی، مدیر شبکه بهداشت خرمشهر، دکتر نقیبی، رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر، نیک‌اختر، مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی، عبدالاوی، رئیس اداره منابع فیزیکی و خزاعل، رئیس اداره بودجه دانشکده علوم پزشکی آبادان از پروژه‌های عمرانی عرصه سلامت خرمشهر ازجمله پروژه LDR، احداث اورژانس جدید و کلینیک ویژه بازدید کردند.

گفتنی است دکتر طاهری و هیئت همراه همچنین از نزدیک از فضاهای درمانی بیمارستان از جمله واحد تریاژ، سرم‌تراپی و واحد دندانپزشکی بازدید صورت گرفت و در جریان مسائل و پیشنهادهای موجود به منظور هر چه بهتر ارائه کردن خدمات درمانی قرار گرفتند.

وی در جلسه‌ای که به منظور بررسی روند اجرای پروژه‌‍های عمرانی در حال اجرای بیمارستان و مراکز بهداشت خرمشهر در دفتر مدیر محترم شبکه بهداشت خرمشهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه به ماه‌های پایانی سال ۹۵ نزدیک می‌شویم پیمانکاران می‌بایست با حساسیت و تلاش بیشتری پروژه‌های عمرانی را دنبال کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه از مسئولان و مدیران خواست ضمن بازدید روزانه از مراحل اجرای پروژه‌ها، روند و عملکرد پیمانکاران را به ستاد دانشکده گزارش بدهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه مراکز بهداشت، درمانگاه طالقانی را یکی مهم‌ترین درمانگاه‌های شبکه بهداشت خرمشهر خواند و افزود: تعمیرات اساسی این درمانگاه در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با همکاری سایر مدیران مجموعه بتوانیم زودتر از موعد شاهد بهره‌برداری از این درمانگاه باشیم.

رئیس بیمارستان ولیعصر خرمشهر نیز در ادامه خواستار توسعه بخش داخلی بیمارستان شد و از اعضای جلسه خواست ضمن بررسی کارشناسانه موضوع در این خصوص تصمیم‌گیری نمایند.

وی در ادامه باتاکید بر لزوم راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان اظهار داشت: رایزنی‌هایی به منظور تامین ۵۰ درصد از هزینه راه‌اندازی این دستگاه آغاز شده و در صورت حصول نتیجه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 


 آبادان نیوز ،اخبار آبادان

 


امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: