کد خبر: ٥٥٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/25-١٠:٠٨

دو انتصاب از سوی استانداری خوزستان در این مجموعه صورت گرفته تا معاونت مهم عمرانی استانداری خوزستان بعد از مدتها از بلاتکلیفی خارج شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،معاونت عمرانی استانداری خوزستان از مدتها قبل و بعد از اینکه احمد سیاحی از سمت خود استعفا داد و به شرکت آبفای کشور که از آنجا به وزارت کشور مامور شده بود، بازگشت در بلاتکلیفلی بود.

این معاونت حتی قبل از پایان ماموریت سیاحی هم در نوعی بلاتکلیفی بود زیرا سیاحی از مدتها قبل تر استعفای خود را تقدیم استاندار کرده بود و چند مدتی را در مرخصی به سر می برد.

با هر حال استانداری خوزستان بعد از مدتها دست به قلم شد و حکم سرپرستی فرامند هاشمی زاده شهردار سابق اهواز را به سرپرستی معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان امضا کرد تا عمران در خوزستان رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.

در حکم استاندار خطاب به هاشمی زاده آمده است: با عنایت به شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند منان با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب به منظور کنترل و بررسی دقیق طرح های عمرانی و توجه به عمران و آبادانی استان با هدف خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و هماهنگی با دستگاه های اجرایی استان موفق و مؤید باشید 

هاشمی زاده سابقه تصدی شهرداری اهواز، یک دوره نمایندگی مردم اهواز در مجلس، معاونت برنامه ریزی استانداری خوزستان، مدیرعامل سازمان قطار شهری و مدیرعاملی پتروشیمی آبادان و ... در کارنامه اش دیده می شود و همه از آن به عنوان شاخص ترین شهردار اهواز نام می برند.

 
همچنین استاندار خوزستان طی ابلاغ جداگانه ای علی مدحجاوی را به عنوان معاون هماهنگی امور اجرایی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی منصوب نمود.  

در حکم انتصاب مدحجاوی آمده است: با عنایت به سوابق اجرایی جنابعالی و پیشنهاد مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان معاون هماهنگی امور اجرایی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی منصوب می نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب و در راستای سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید و تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.



خوزستان ،اخبار خوزستان ،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: