کد خبر: ٥٥١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/07-١٠:٤١

مراحل صدور سند فرودگاه جدید اهواز بوده و نقشه مکان آن تامین شده و در حال حاضر پنج کشور جهت سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند.

 





مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: در حال انجام مراحل صدور سند فرودگاه جدید اهواز بوده و نقشه مکان آن تامین شده و در حال حاضر پنج کشور جهت سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند.

به گزارش آبادان نیوز ،محمدرضا رضایی امروز در حاشیه نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان  اظهار کرد: در حال انجام مراحل صدور سند فرودگاه جدید اهواز بوده و نقشه مکان آن تامین شده است و مشارکت با سرمایه‌گذار در پروژه فرودگاه جدید شهر اهواز به صورت B. L. T و طی یک تفاهم‌نامه با شرکت سازنده خارجی یا داخلی با ضمانت دولتی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: در حال حاضر پنج کشور آلمان، روسیه، چین، ژاپن و کره جنوبی جهت سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کردند و مذاکرات اولیه با شرکت‌های متقاضی انجام شده است.

مدیر‌کل فرودگاه‌های استان خوزستان در رابطه با پروژه‌های معرفی شده از سوی اداره کل فرودگاه‌های استان به سرمایه‌گذاران، در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در خوزستان اعلام کرد: در ارتباط با فرودگاه فعلی اهواز تمایل به ورود سرمایه‌گذار در ساخت فضاهای رفاهی و تفریحی با عناوین گوناگون هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت پرواز‌ها در فرودگاه بین‌المللی اهواز اذعان داشت: فرودگاه اهواز به لحاظ حجم تعداد پرواز‌ها از جمله فرودگاه‌های مطرح کشور به شمار می‌آید لذا پروژه توسعه و بازسازی فرودگاه فعلی نیز از طریق قرارداد به صورت B. O. T به سرمایه گذار قابل واگذاری است.

 

خوزستان،اخبار خوزستان ،خبر خوزستان ،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: