کد خبر: ٥٤٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/03-١١:٣٩

در درگیری نیروی انتظامی با 2 قاچاقچی مواد مخدر در جاده دزفول - شوش یک سوداگر مرگ کشته شد.

 

 

 

 

 در درگیری نیروی انتظامی با 2 قاچاقچی مواد مخدر در جاده دزفول - شوش یک سوداگر مرگ کشته شد.

به گزارش آبادان نیوز،فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با تایید تعقیب و گریز صورت گرفته برای دستگیری این قاچاقچیان در سه شنبه شب به ایرنا گفت:در این تعقیب و گریز یکی از سوداگران مرگ کشته شده و نفر دیگر که مورد اصابت گلوله قرار گرفته به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شده است. 
سرهنگ علی الهامی با تائید کشف مقادیری مواد مخدر از این افراد افزود:این حادثه تا روشن شدن همه ابعاد و شناسایی سایر افراد مرتبط با این 2 نفر قاچاقچی همچنان در دست پیگیری انتظامی است. 
وی اظهار کرد:این باند سوداگر مرگ با تلاش ماموران انتظامی دزفول و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی شهرستان شوش متلاشی شد. 
سرهنگ الهامی گفت:ماموران جان بر کف نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ با دقت و هوشیاری وارد عمل شده و اجازه فرصت طلبی را به آنان نخواهد داد. 
فرمانده انتظامی شهرستان شوش با تائید این درگیری گفت: 2 قاچاقچی مواد مخدر که تحت تعقیب ماموران نیروی انتظامی دزفول بودند با ورود به محدوده شهرستان شوش در کمین ماموران انتظامی این شهرستان گرفتار شدند. 
سرهنگ حمیدرضا بهاروند افزود: این قاچاقچیان مواد مخدر سوار بر یکدستگاه خودروی پراید در حال فرار بودند که در ورودی شهر شوش به دام پلیس افتادند. 
وی افزود:2 نفر قاچاقچی ،‌ موادمخدر را از اهواز به شمال خوزستان منتقل کرده بودند که با هوشیاری پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

 

 

 

 آبادان نیوز ،حوادث خوزستان ،حوادث ،خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: