کد خبر: ٥٣٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/29-١٠:٢٢

سه سارق حرفه ای که در آبادان و کشور عراق نسبت به دزدی از بانک ها و منازل اقدام می کردند، به دام پلیس افتادند.

 

 




فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:سه سارق حرفه ای که در آبادان و کشور عراق نسبت به دزدی از بانک ها و منازل اقدام می کردند، به دام پلیس افتادند.

به گزارش آبادان نیوز ،سرهنگ محسن تقی زاده گفت:چندی پیش ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت های سریالی از چند بانک قرار گرفتند که در آن سرفت ها، سارقان پس از پنجر کردن لاستیک خودروی مشتریان بانک، نسبت به سرقت پول های طعمه های خود اقدام می کردند.
وی اظهار داشت:ماموران در تحقیقات پی بردند که این سرقت ها در چند شهر دیگر نیز به این شیوه و شگرد صورت گرفته و با سریالی شدن این پرونده، تیم ویژه ای برای دستگیری این سارقان حرفه ای دست به کار شدند.
فرمانده انتظامی آبادان گفت:تیم پلیسی ابتدا دوربین های مداربسته محل های سرقت را مورد بررسی قرار داد و اعضای این باند را که همگی از یک خانواده بودند را شناسایی کردند.
سرهنگ تقی زاده افزود:تحقیقات پلیسی نشان داد که دزدان در گذشته بارها به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر شده اند و پس از آزادی، سناریوی جدیدی برای اجرای نقشه های تبهکاری خود طراحی کردند.
وی اظهار داشت:ردیابی های پلیسی برای دستگیری اعضای این باند خانوادگی کلید خورد و سه سارق این پرونده در منطقه کوی ملت آبادان رد زنی شدند.
فرمانده انتظامی آبادان گفت:ماموران کلانتری 13 برای دستگیری این سه سارق به مخفیگاه آنان رفته و زمانی که قصد دستگیری آنها را داشتند سارقان حرفه ای به سمت آنها حمله کرده و سعی داشتند با خلع سلاح ماموران، راهی برای فرار پیدا کنند که تیم پلیسی آنان را زمینگیر کرد.
سرهنگ تقی زاده اظهار داشت:ماموران در بازجویی از سه سارق پی بردند که این باند در چند نوبت نیز به عراق سفر کرده و در آنجا نیز دست به سرقت زده اند و در اعترافات خود به ارتکاب چند فقره سرقت داخل منزل در تعطیلات عید نوروز اعتراف کردند.
بنا بر این گزارش، متهمان این پرونده با تکمیل مستندات به مراجع قضایی ارجاع شدند.

 

 

 

 

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ،آبادان ،

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: