کد خبر: ٥٣٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/28-١١:٢٢

فرماندار آبادان از مشارکت ۳۵ درصدی خانوارهای آبادانی، اروندکناری و چوئبده در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد.

 

 

 

 فرماندار آبادان از مشارکت ۳۵ درصدی خانوارهای آبادانی، اروندکناری و چوئبده در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ، عزیزاله شهبازی در آئین نمادین آغاز سرشماری عمومی این شهرستان از ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن به عنوان نمایندگان دولت نام برد و اظهار کرد: همانگونه که انسان ها بدون اطلاعات صحیح روزانه که از حواس پنج گانه به آنها می رسند، امکان تصمیم گیری ندارند، دولت نیز جهت تصمیم گیریها، سیاست گذاریها و اعمال راهبردهای کوتاهمدت، میان مدت و بلند مدت نیاز به کسب اطلاعات گوناگون جمعیتی دارد.

وی با اشاره به جمعیت ۲۷۱ هزار نفری آبادان در سرشماری سال ۹۰ افزود: امسال با بهره گیری از مراجع مربوطه، جمعیت آبادان بیش از ۳۵۰ هزار نفر برآورد می شود.

فرماندار آبادان تصریح کرد: به عنوان یک آبادانی به جهت اینکه بتوانیم امکانات مناسبی را به سمت شهر خود سوق دهیم، نیاز به استخراج اطلاعات جمعیتی صحیحی از سرشماری امسال داریم.

شهبازی، خطاب به ماموران سرشماری تصریح کرد: فردا نوبت شماست که هر کدام به عنوان نمایندگان حاکمیت و دولت با انگیزه بالا و دقت لازم مرحله ی دوم و تکمیلی سرشماری را به صورت حضوری آغاز کنید.

رئیس ستاد سرشماری شهرستان آبادان، حفظ تمام شرایط و قواعد لازم را متذکر شد و گفت: سعی کنید تا هیچ خانواری از طرح سرشماری جا نماند.

وی ادامه داد: با توجه به فراهم آوردن شرایط لازم و امیدواریهایی که دولت دکتر روحانی آن را به وجود آورد، ۲۰ درصد به جمعیت معکوس شده ی آبادان افزوده شده است.

شهبازی بیان کرد: امید می رود تا این ماموریت را به خوبی به انجام برسانیم و شاهد مشارکت ۱۰۰ درصدی آبادانی ها در سرشماری امسال باشیم.

به گزارش آبادان نیوز ، ۷۱ مامور سرشماری در آبادان کار ثبت اطلاعات خانوارها را به صورت حضوری از فردا ۲۸ مهرماه جاری آغازمی کنند.

 

 

 

اخبار ابادان ،آبادان نیوز ،خبر آبادان ،آبادان  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: