کد خبر: ٥٣٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/28-١١:١٧

مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش یک درجه ای دما و پدیده گرد و غبار در فصل پاییز این استان خبر داد.

 

 

 

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش یک درجه ای دما و پدیده گرد و غبار در فصل پاییز این استان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ، کوروش بهادری در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اهواز در محل استانداری، اظهار کرد: در نیمه غربی کشور بارش ها با تأخیر و از نیمه آبان ماه شروع می شود که ممکن است پنج درصد کمتر از سال گذشته باشد.

وی افزود: افزایش یک درجه ای دما و پدیده گرد و غبار را نیز در پاییز داریم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در زمستان نیز ضریب آلودگی افزایش پیدا می کند و با توجه به مشکلات تنفسی حتما اطلاع رسانی ها باید با هماهنگی محیط زیست باشد تا برای مردم شفاف سازی شود.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان نیز در ادامه گفت: بیشتر بحث ما روی مسئله ریزگردها است.

احمد سیاحی بیان کرد: اعداد و ارقام را باید شفاف تر داشته باشیم. تعداد خودروهای فرسوده اهواز و میزان آلودگی آنها و نقشی که در آلودگی هوا دارند را نیز باید مشخص کرد.

معاون مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت ملی حفاری ایران نیز در جلسه عنوان کرد: در ارتباط با جلسه ای که با مدیر فنی شرکت با لاهیجان زده مدیرکل محیط زیست خوزستان داشتند، در ارتباط با افزایش تولید باید گفت سهم ایران در اوپک زیادتر شده و این آلودگی ها موقتی است.

سعید قربانی اضافه کرد: ما ۱۳ پروژه بزرگ را در ارتباط با کاهش گازها داریم ولی در مورد تولید نفت، گازهای ناشی از سوخت نفت را داریم که قطعا کاهش این گازها را در دستور کار قرار خواهیم داد

 

 

 

آبادان نیوز ،خبر خوزستان ،اخبار خوزستان ،

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: