کد خبر: ٥٣٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/28-١١:٠٨

رئیس شرکت شهرک های صنعتی آبادان از استقرار دو دستگاه خودرو آتش نشان در شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر خبر داد.

 

 

 

رئیس شرکت شهرک های صنعتی آبادان از استقرار دو دستگاه خودرو آتش نشان در شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،رضا صلبوخی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه میان سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری خرمشهر اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه یاد شده سازمان منطقه آزاد اروند خرید دو دستگاه خودروی آتش نشان همراه با تامین نیروهای مورد نیاز را تقبل کرد که در زمان حاضر خودروهای آتش نشان خریداری شده در شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر مستقر شده اند.

وی افزود: از جمله برنامه های آتی شهرکهای صنعتی که قرار است با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و به طور مستقل انجام شود، خرید دو دستگاه خودرو آتش نشان ۱۸ هزار تنی و دو دستگاه خودروی پیشرو است که در صورت تامین در شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر مستقر می شوند.

رئیس شرکت شهرکهای صنعتی آبادان اضافه کرد: در زمان حاضر در مرحله برآورد قیمت برای خرید خودروهای یاد شده و تامین منابع مالی قرار داریم.

صلبوخی تصریح کرد: قرار شد تا زمان خرید این خودروها از امکانات شهرداری خرمشهر در قالب تفاهمنامه منعقد شده با سازمان منطقه آزاد اروند در جهت تامین خودرو آتش نشانی و نیرو استفاده شود.

وی گفت: اگر چه پیگیریهای مستمر ما برای تامین و خرید خودرو آتش نشان در شهرکهای صنعتی پیش از وقوع آتش سوزیها بود اما بالاخره معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند امکان خرید این دو دستگاه خودرو آتش نشانی را برای تامین امنیت سرمایه گذار برقرار کرد.

رئیس شرکت شهرکهای صنعتی آبادان ادامه داد: در زمان حاضر نیز در حال رایزنی برای استقرار آمبولانس امدادی در شهرک هستیم.

 شهرک صنعتی آبادان ۷۱ واحد صنعتی و تولیدی فعالیت دارد

 

 

 

،آبادان ،آبادان نیوز ،اخبار آبادان ، 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: