کد خبر: ٥٢٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/03-١١:٣٤

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند از برپایی چهارمین همایش تجلیل از صادرکنندگان، فعالان اقتصادی و خادمان صادرات در منطقه آزاد اروند خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند از برپایی چهارمین همایش تجلیل از صادرکنندگان، فعالان اقتصادی و خادمان صادرات در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،محمدرضا معتمدی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از صادرکنندگان، فعالان اقتصادی و خادمان صادرات در منطقه آزاد اروند، از رشد و توسعه صادرات غیر نفتی و حمایت از ابزارهای توسعه به عنوان اهداف اصلی برگزاری این همایش نام برد و اظهار کرد: تکمیل زنجیره ارزش محصول، مهم ترین شاخص در ارزیابی شرکت‌های برتر صادراتی و میزان صادرات و ارزش افزوده نیز، از معیارهای اصلی انتخاب صادرکنندگان و فعالان و خادمان اقتصادی به شمار می رود.

وی افزود: در این انتخاب، نوع و تنوع کالاهای صادراتی در گروه‌های مختلف، نوع راهبرد در بازارهای هدف، برندسازی و تقویت آن، کیفیت کالاهای صادراتی و نوع بسته‌بندی نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به سیاست های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: در این سیاست، اقتصاد مقاومتی محوریتی مردمی و نگاهی خاص به بخش خصوصی دارد تا با اتکا به تولیدات داخلی بتوان علاوه بر تامین نیاز داخلی به طور ویژه در بخش صادرات نیز فعالیت کرد.

معتمدی با تاکید بر لزوم رفع هر چه سریعتر مشکلات بخش صادرات تصریح کرد: با توجه به نقش و اهمیت صادرات در بهبود فعالیتهای اقتصادی رفع مشکلات این بخش نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد چرا که هر ریال و ثانیه ای در بازار رقابت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته در راستای تقدیر از تلاش فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات و ارائه و معرفی الگوهای موفق در بخش صادرات به سایرین، همایش ««صادرکنندگان برگزیده منطقه در سال ۱۳۹۵» را در آبان ماه امسال برگزار می کنیم.

 

 

 

 

،اخبار منطقه آزاد اروند ،صادرات در منطقه آزاد اروند ،آبادان نیوز ،

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: