کد خبر: ٥٢٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/28-١٠:٠٩

دکتر شهبازی ،با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، از مهر به عنوان فصل جدید جنب و جوش، جهاد و تلاش یاد کرد.

 

 

 فرماندار آبادان با انتقاد از حضور نیافتن جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در نشست های هماهنگی به ویژه نشست هماهنگی آغاز سال تحصیلی جدید، گفت:این اهمال به مرکز استان اطلاع رسانی می شود.

آبادان نیوز ،عزیزالله شهبازی در نشست هماهنگی آغاز سال تحصیلی جدید در سالن جلسات فرمانداری آبادان، با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، از مهر به عنوان فصل جدید جنب و جوش، جهاد و تلاش یاد کرد.
وی با بیان اینکه چشم امید دانشجویان و دانش آموزان به عملکرد مسئولان به ویژه آموزش و پرورش دوخته شده تا برای آنان فضای مناسبی در آستانه سال تحصیلی جدید مهیا شود، افزود:برخی اعضای اصلی و افرادی که نام مسئول را یدک می کشند، در نشستی که برای برنامه ریزی آغاز سال تحصیلی است، شرکت نمی کنند.
شهبازی با انتقاد از اعزام مسئولان دسته چندم دستگاه های اجرایی شهرستان به فرماندار آبادان افزود: برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان نیز نفر چندم خود را برای حضور در نشست فرستاده اند که این موضوع نیز قابل قبول نیست.
وی تاکید کرد:حضور نیافتن مسئولان در این نشست ها از طریق اداره های کل در استان پیگیری و اطلاع رسانی می شود.
فرماندار آبادان، در این نشست هماهنگی با ابراز ناخرسندی خود، ختم جلسه را اعلام و برگزاری مجدد آن را به روز دیگری موکول کرد.
 نشست هماهنگی آغاز سال جدی تحصیلی در شهرستان آبادان روز شنبه به دلیل حضور نیافتن برخی از مدیران دستگاه های اجرایی به فرماندار شهرستان لغو شد. 

 

 

 

منبع : ایرنا

 

فرمانداری آبادان ،عزیزالله شهبازی، فرماندار آبادان،تحصیل ،آبادان ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،آبادان 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: