کد خبر: ٥١٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/03-١٢:٥٠

جمعی از کارکنان قرارداد موقت پتروشیمی بندر امام در مقابل فرمانداری ماهشهر اعتراض کردند

 

 

جمعی از کارکنان قرارداد موقت پتروشیمی بندر امام در اعتراض به آنچه تبعیض در پرداخت حقوق و مزایا و اجرایی نشدن حکم اداره کار و دستگاه قضایی می نامیدند، روز سه شنبه مقابل فرمانداری شهرستان ماهشهر اجتماع صنفی آرام برقرار کردند.

 

 به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز: جمعی از کارکنان قرارداد موقت پتروشیمی بندر امام، روز سه شنبه در اعتراض به وجود تبعیض در پرداخت حقوق و مزایا و اجرایی نشدن حکم اداره کار و دستگاه قضایی با حضور مقابل فرمانداری شهرستان ماهشهر، رسیدگی به خواسته های صنفی خود را خواستار شدند.
حاضران در این تجمع صنفی که تعدادشان بیش از 100 نفر بود، یکسان سازی قراردادهای جاری و آتی کارکنان قراردادی مدت موقت و پرداخت حقوق و مزایا با توجه به شرایط و محیط کار و کارگاه یکسان و یکنواخت و با استناد به ماده 27 قوانین حاکم را خواستار شدند.
معاون فرماندار ماهشهر برای ارائه توضیحات لازم و رسیدگی به مشکلات حاضران در تجمع، در جمع آنان حضور یافت.
سالم عبادی گفت:در چند روز گذشته نشست هایی با مدیران ارشد پتروشیمی بندر امام برگزار شد و امیدواریم این مشکل بزودی برطرف شده و کارکنان پتروشیمی بندر امام به حق و حقوق خود برسند.
این اجتماع صنفی پس از حضور و سخنان معاون فرماندار بندر ماهشهر به پایان رسید.
مجتمع پتروشیمی بندر امام در زمینی به مساحت حدود 270 هکتار، در ضلع شمال غربی خلیج فارس در جنوب خوزستان به فاصله 160 کیلومتری جنوب شرقی اهواز و 84 کیلومتری شرق آبادان در منطقه بندر امام خمینی(ره) قراردارد.

 

آبادان نیوز ،اخبار ماهشهر،خبر خوزستان

 

 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: