کد خبر: ٥١١٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/01-٠٩:٢١

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 123 طرح بیمارستانی، درمانی و بهداشتی با 437 میلیارد ریال در منطقه آزاد اروند ،(شهر آبادان و خرمشهر )و شهرستان شادگان در حال اجرا است.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 123 طرح بیمارستانی، درمانی و بهداشتی با 437 میلیارد ریال در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در حال اجرا است.

علیرضا آموزنده  افزود: از جمله این طرح ها احداث بیمارستان جدید و تجیهز بیمارستان های آبادان و خرمشهر، و تجیهز بیمارستان شهید معرفی شادگان است.
وی از نوسازی و بهسازی بخش های مراقبت های ویژه اتاق های عمل بیمارستان طالقانی آبادان خبر داد و اظهارکرد:کار بهسازی و توسعه بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) با زیربنای 450 مترمربع و پنج میلیارد و 500 میلیون اجرایی شده است.
آموزنده افزود: بیمارستان بزرگ 220 تختخوابی آیت ا... طالقانی آبادان در جوار ساختمان کنونی این بیمارستان در حال ساخت است و روند احداث آن به خوبی در حال انجام است.
وی به بهره برداری از نخستین مرکز شبیه سازی و مهارت های بالینی با 25 میلیارد ریال اشاره کرد و اظهارکرد: این مرکز یادگیری مهارت های بالینی (CSLC) در پاسخ به تغییرات ایجاد شده در نحوه آموزش، فرصتی را فراهم می آورد تا دانشجویان رشته های علوم پزشکی با استفاده از انواع وسایل کمک آموزشی، مدل ها و مانکن ها بتوانند مهارت های بالینی و ارتباطی خود را در محیطی آرام و کنترل شده افزایش دهند. 
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در بخش بهداشت نیز 30 خانه بهداشت روستایی ساخته شده و روند اجرایی 13 طرح جدید نیز عملیاتی شده است.
وی در ادامه از ساخت این بیمارستان 220 تختخوابی با زیربنای 36 هزار و 500 متر مربع خبر داد و اظهارکرد: بیش از یک هزار تخت بیمارستانی به شهرستان های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان در سه سال آینده افزوده خواهد شد. 
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز با دو میلیارد و 59 میلیون ریال از محل اعتبارات تخصیصی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد و بیان کرد:دستگاه اکسیژن ساز جدید دارای ﻇﺮﻓﯿتی حدود600 ﻟﯿﺘﺮ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﺩﺭﺟﻪ ﺧﻠﻮﺹ 98 درصدی و سامانه هوﺷﻤﻨﺪ است.
وی اظهارکرد: با پیگیری صورت گرفته بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) در بیمارستان شهید معرفی شادگان در حال اجرا است. 
شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند. 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: