کد خبر: ٥١١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/05/30-١٢:٥٣

سرپرست شهرداری آبادان گفت: به مناسبت هفته دولت سه پروژه خدماتی و تفریحی در این شهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

 

 

 

 

سرپرست شهرداری آبادان گفت: به مناسبت هفته دولت سه پروژه خدماتی و تفریحی در این شهر افتتاح و به بهره برداری می رسد. 

 

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز ،حسین زال بهبهانی از «پارک محله ای امام رضا(ع)» واقع در منطقه ذوالفقاری، «پایانه درون استانی» واقع در بخشی از محوطه پیرامونی پایانه برون استانی در جاده آبادان ـ اهواز و «بلوار ساحلی بهمنشیر» به عنوان سه پروژه یاد شده نام برد.

وی با بیان اینکه برای ساخت و بهره برداری از پایانه درون استانی ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارهزینه شده است، اظهار کرد: پروژه تکمیل بلوار ساحلی بهمنشیر نیز با هزینه کرد ۱۰ میلیارد ریال به انجام رسیده و در حال طی مراحل نهایی روکش آسفالت است.

به گفته سرپرست شهرداری آبادان، عرض باند بلوار ساحلی بهمنشیر ۱۱ متر، آیلند وسط آن ۳ متر و پیاده رو نیز ۳ متر است که با تکمیل آن، این بلوار به خیابان ۱۵ احمدآباد متصل می شود، کار آزاد سازی جاده به صورت منطقی انجام و اکنون پس از اتمام کار به زیر ترافیک رفته است.

۲۲ هزار متر از نوارهای حفاری ترمیم شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اتمام کار ترمیم ۲۲ هزار متر از نوارهای حفاری در این شهر خبر داد.

بهبهانی با ابراز ناخرسندی از عدم انجام کار ترمیم نوارهای حفاری از سوی ادارات حفار گفت: با توجه به انجام نشدن کار ترمیم نوارهای حفاری از سوی ادارات حفار که سبب گلایه و ناخشنودی شهروندان از وضعیت موجود شده بود خود راسا اقدام به انجام کار ترمیم نوارهای حفاری کردیم.

سرپرست شهرداری آبادان با اشاره به اینکه در این زمینه ادارات حفار به تعهدات خود در قبال شهرداری عمل نکردند، گفت: برخی از ادارات حفار طبق گفته خودشان قرار بود تا برای ترمیم نوارهای حفاری انجام شده از سوی واحدهای مربوطه شان پیمانکار بگیرند اما این کار را انجام ندادند و لذا وجود این نوارهای حفاری سبب افزایش اعتراضات مردمی به شهرداری از وضعیت موجود شد.

وی عنوان کرد: از آنجایی که از سوی ادارات حفار هیچ پولی بابت انجام ترمیم نوارهای حفاری به حساب شهرداری واریز نمی شود به اجبار به صورت موردی و بخش به بخش خودمان کارها را انجام می دهیم، متاسفانه دستگاههای حفار هیچ الزامی را برای عمل به تعهداتشان در قبال شهرداری نمی پذیرند.

سرپرست شهرداری آبادان تصریح کرد: از ۳۰ هزارمتر طول نوارهای حفاری ترمیم نشده در سطح شهر تاکنون ۲۲ هزار متر آن را انجام و مابقی نیز به زودی به انجام و اتمام می رسد.

 آسفالت ۸۴ هزار مترمربع از خیابانهای اصلی و فرعی های شهری

بهبهانی که تنها ۷۰ روز از دوره خدمتش به عنوان سرپرست شهرداری آبادان می گذرد، تاکنون اقدامات قابل قبولی را در زمینه کمک به بهبود وضعیت خیابانها و فروعات شهری در قالب برنامه ریزی و اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت از طریق واحدهای مربوطه را مدیریت و اجرا کرده است.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده ۸۴ هزار متر مربع از خیابانهای اصلی و فروعات سطح شهر را زیرسازی و آسفالت کردیم که برای انجام آن ۱۲ هزار تن آسفالت از طریق سازمان عمران شهرداری تامین و استفاده شده است.

سرپرست شهرداری آبادان از فیه حد فاصل خیابان امام خمینی تا فلکه پرستار، جاده دسترسی پشت سید عباس، فروعات کوی بهارستان ۱۰۸ هکتاری، کوی کارگر، فروعات امیرآباد، کوی فتاح، لاله ۱۸ و فروعات به متراژ ۳ کیلومتر، فروعات بهارستان، شهرک دریا و منازل کوی شهرداری به عنوان برخی از مناطقی نان برد که کار زیر سازی و آسفالت در آنجا به انجام رسیده است.

به گفته بهبهانی، پیاده روسازی باغ پرندگان و پارک بانوان، شروع ساخت و ساز بازار مرغ فروشان خیابان ۷ احمد آباد (اتمام کار تا ۴۵ روز دیگر)، کف پوش گذاری خیابانهای ۴ تا ۷ اصلی احمدآباد، انجام زیر سازی و آسفالت منطقه شطیط، ذوالفقاری و علوانیه، اتمام زیرسازی خیابان ۱۵ روبروی شهرک دریا که پس از جابجایی پایه های برق در این منطقه کار آسفالت نیز به انجام و اتمام می رسد، برخی دیگر از خدمات قابل ارائه به شهروندان آبادانی بوده است، ضمن آنکه کار تعویض طرح ترافیکی ابتدای جاده خسرو آباد نیز انجام شده است.

 

 

آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبرهای آبادان ،اخبار آبادان  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: