کد خبر: ٣٩٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/12-١٠:١٠

نمایش «شیطان در جلدهای مختلف» هر شب در خرمشهر برای مسافران نوروزی و زائران راهیان نور اجرا می‌شود.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: نمایش «شیطان در جلدهای مختلف» هر شب در خرمشهر برای مسافران نوروزی و زائران راهیان نور اجرا می‌شود. 

به گزارش آبادان نیوز:در این نمایش که اجرای آن از چهارم فروردین ماه در مقابل مسجد جامع خرمشهر آغاز شده هنرمندان خرمشهری، سبزواری و تهرانی به هنرمندی می‌پردازند.

در نمایش «شیطان در جلدهای مختلف» برای بچه ها توضیح داده می شود که چگونه شیطان در جلدهای افراد گوناگون می‌رود و آنها را فریب می‌دهد.  

رفتن شیطان در جلد صدام و راه انداختن جنگ تحمیلی و رفتن در جلد گروهک داعش و کشتار زنان و کودکان در کشورهای مختلف از جمله سوریه و عراق از جمله بخش های این نمایش است.  

همچنین بخش دیگری از این نمایش رفتن شیطان در جلد رژیم صهیونیستی و کشتن کودکان فلسطینی اجرا می‌شود و به تماشاگران گوشزد می کند که شیطان در قالب افراد مختلف می رود.

اصل قصه این نمایش دشمنی شیطان با انسان را گوشزد می کند که قسم خورده انسان ها را فریب دهد و با خودش به آتش جهنم ببرد.  

همچنین در این نمایش به کودکان یاد داده می شود چگونه با شیطان مبارزه کنند، صلوات فرستادن، نماز خواندن و قرائت قرآن از جمله کارهایی معرفی می شوند که می‌توان با آن به جنگ شیطان رفت.  

در این کار هنری به کودکان گفته می شود که اگر همه انسان ها به سمت اطاعت از خداوند بروند فریب شیطان را نمی خورند و به سمتی پیش می روند که امام زمان (عج) ظهور می کند.

نمایش شیطان در جلدهای مختلف هر شب بعد از نماز مغرب و عشا اجرا می شود که پخش آن تا دوازدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.  

زهرا غلامی اجرای نمایش شیطان در جلدهای مختلف را بر عهده دارد و حامد بغلانی از خرمشهر نقش شیطان را بازی می کند و خانم انصاری نیز صداگذار این نمایش است.  

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر خرمشهر،آبادان،آبادان نیوز

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: