کد خبر: ٣٩٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/12-٠٩:٣٥

معاون فرماندار شادگان:آمار بازدید‌کنندگان خارجی از تالاب بین‌المللی شادگان افزایش یافته است.

 

 

 

آبادان نیوز:معاون فرماندار شادگان از افزایش بازدید‌کنندگان خارجی از تالاب بین‌المللی شادگان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز:نعمت‌الله آلبوغبیش در شادگان اظهار کرد: در تعطیلات نوروز سال 95 یک گروه 80 نفره از 20 کشور جهان با هماهنگی این فرمانداری از تالاب بین‌المللی شادگان بازدید کردند.

وی با اعلام اینکه بازدیدکنندگان، مناظر تالاب را بسیار خوب و دیدنی توصیف کردند، افزود: گروه 80 نفره بازدیدکنندگان تالاب بین‌المللی شادگان از کشورهای ترکیه، چین، تایلند، نروژ، هندوستان، روسیه، پاکستان، افغانستان، عراق، اندونزی، سریلانکا، نیجریه، کومور، مالاوی، تانزانیا، تونس، عربستان، سوئد و نیجریه به کشور جمهوری اسلامی ایران آمده‌اند و با توجه به شنیده‌های خود در مورد تالاب بین‌المللی شادگان، بازدید از این تالاب را خواستار شدند.

آلبوغبیش یادآور شد: از زمانی که تالاب بین‌المللی شادگان براساس مصوبه هیئت دولت به‌عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی شد و با توجه به امکانات خدماتی فراهم شده هر سال آمار بسیار قابل توجه به تعداد بازدیدکنندگان افزوده می‌شود.

معاون فرماندار شادگان در پایان عنوان کرد: در صورت تکمیل امکانات خدماتی و رفاهی و تأمین آب کافی، پیش‌بینی می‌شود تالاب بین‌المللی شادگان به‌دلیل مناظر بسیار زیبای آن و تنوع گونه‌های گیاهی، آبزیان و پرندگان بومی و مهاجر و ویژگی‌های منحصر به‌فرد این تالاب، در آینده نزدیک به یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری استان و کشور مبدل می‌شود.

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: