کد خبر: ٣٩١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/12-٠٨:٠٩

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر: به دلیل نبود تعادل قایق در هنگام حرکت دو مسافر نوروزی از قایق تفریحی به رودخانه کارون سقوط کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از نجات مسافران قایق تفریحی در رودخانه کارون در این شهر توسط ماموران جست و جو و نجات این بندر در خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز:عادل دریس افزود: در گزارشی که به مرکز فرعی جست و جو و نجات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر مبنی بر سقوط دو مسافر نوروزی از قایق تفریحی به رودخانه کارون اعلام شد بلافاصله شناورهای ناجی 4 و رسکیو برای نجات جان این افراد وارد عملیات شدند.

وی اظهارکرد:این افراد بر اثر مانور قایق تفریحی در موقعیت رودخانه کارون روبه روی اسکله خلیج فارس بندر و دریانوردی خرمشهر از قایق به داخل رودخانه پرت شدند.

دریس خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع شناورهای جست و جو و نجات و همچنین همکاری قایق های محلی که در منطقه در حال تردد بودند، افراد غرق شده از رودخانه خارج و تحویل خانواده آنها شدند.

وی دلیل این حادثه را نبود تعادل قایق در هنگام حرکت دانست و گفت: از 15 اسفند تمام امکانات بندر خرمشهر برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور بسیج شده و کارکنان این بندر در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

دریس افزود: در این مدت سه هزار و 984 فروند شناور تفریحی به مسافران نوروزی در رودخانه های اروند و کارون ارائه خدمات داشتند.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از بهره مندی 47 هزار و 621 مسافر نوروزی از شناورهای تفریحی در رودخانه اروند و کارون برای کشت دریایی خبر داد و گفت:در این مدت، یک هزار و 978 مسافر به کشورهای کویت و عراق تردد داشتند.

وی افزود: در تعطیلات نوروزی در راستای ایجاد ایمنی بیشتر با تلاش شبانه روزی مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی بندر خرمشهر و با استفاده از تجهیزات مخابراتی مدرن و شناورهای جست و جو و نجات ناجی 4، سار 2، قایق تندروی جست و جو و نجات و قایق جی می نی آبراه 62 مایلی اروند زیر نظارت و پوشش قرار گرفته است. 

 

 

اخبار آبادان،خبر خرمشهر،آبادان،آبادان نیوز،نیوز آبادان

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: