کد خبر: ٣٩١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/11-١٠:٣٥

شهردار خرمشهر: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون شش هزار نفر از میهمانان نوروزی از استراحتگاه شهرداری خرمشهر به طور رایگان استفاده کردند.

 

 

آبادان نیوز: شهردار خرمشهر گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون شش هزار نفر از میهمانان نوروزی از استراحتگاه شهرداری خرمشهر به طور رایگان استفاده کردند.

 

به گزارش آبادان نیوز:محمدعلی دوایی فر افزود: در این استراحتگاه 150 تخته چادر با ظرفیت 300 خانوار با کلیه امکانات رفاهی فراهم شده است.

وی شمار گردشگران و میهمانان نوروزی که در تعطیلات نوروز پارسال از استراحتگاه نوروزی شهرداری خرمشهر استفاده کردند را سه هزار نفر عنوان کرد و گفت:این ظرفیت نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

محمد علی دوایی فر اظهار داشت: علاوه بر این برخی از مسافران نوروزی بوستان های خرمشهر را برای برپایی چادر و استراحت انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به گردشگری آبی در خرمشهر گفت: هفت اسکله مجاز ویژه قایق رانی و لنج سواری برای گردشگران و مهمانان نوروزی با نظارت نیروهای امداد و نجات، نیروی انتظامی و بندر و دریانوردی مورد استفاده مهمانان نوروزی قرار گرفته و ساماندهی شده است.

شهردار خرمشهر اظهار داشت: به منظور حفظ امنیت مسافران نوروزی برای استفاده از گردشگری آبی هماهنگی لازم با نیروی انتظامی، نیروهای امداد و نجات، بندر و دریانوردی و بخش خصوصی صورت گرفته تا حادثه ای برای مسافران نوروزی رخ ندهد.

محمد علی دوایی فر در ادامه گفت: برای راهنمایی میهمانان نوروزی 60 هزار جلد کتابچه و نقشه راهنمای شهر و معرفی اماکن تفریحی، تجاری و مناطق عملیات دفاع مقدس چاپ و توزیع شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن ویژه مسافران نوروزی در خرمشهر گفت: در مدت دو شب برنامه های متنوعی برای مسافران نوروزی در خرمشهر اجرا گردید که با استقبال مسافران روبرو شد.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر خرمشهر،آبادان،آبادان نیوز

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: