این منطقه روزانه میزبان 30 هزار زائر کاروان‌های راهیان‌نور بوده است.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:مسئول روابط عمومی و تبلیغات منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: این منطقه به عنوان متولی یادمان عملیات والفجر هشت، به طور متوسط روزانه میزبان 30 هزار زائر کاروان‌های راهیان‌نور بوده است.

به گزارش آبادان نیوز:علی عباسی  اظهار کرد: منطقه سوم نیروی دریایی سپاه به عنوان متولی یادمان عملیات والفجر هشت، به طور متوسط روزانه میزبان 30 هزار زائر کاروان‌های راهیان‌نور بوده که در این میان، استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، فارس، تهران و خراسان‌رضوی بیشترین بازدیدکننده را داشته‌اند.

 

وی ادامه داد: از نکات برجسته و قابل ذکر کاروان‌های راهیان‌نور، حضور پرنشاط و چشم‌گیر جوانان و نوجوانان در این کاروان‌هاست که گویای علاقه و اشتیاق جوانان امروز به ارزش‌هایی است که جوانان دیروز، جان خود را بر سر اعتلای آن نثار کرده‌اند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات منطقه سوم ندسا خاطرنشان کرد: حضور کاروان‌های مسیحیان ایران، خانواده شهدای مدافع حرم، طلاب خارجی مقیم ایران و جانبازان دفاع مقدس صفای دیگری به جمع راهیان سرزمین نور در یادمان والفجر هشت بخشیده است.

 

عباسی افزود: یکی از درخواست‌های همیشگی زائران راهیان‌نور یادمان شهدای والفجر هشت، امکان گشت دریایی در اروندرود و منطقه عملیاتی والفجر هشت بوده است.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این درخواست لبیک گفته و یک شناور لندی‌گراف به این امر اختصاص داده که با استقبال کاروان‌های راهیان‌نور مواجه شده است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات منطقه سوم ندسا اظهار کرد: این شناور از شروع کار خود 27 اسفند 1394 تاکنون هفتاد بار به زائران سرویس‌دهی و برای بیش از 33 هزار زائر یادمان والفجر هشت امکان گشت دریایی را فراهم کرده است.

عباسی در پایان گفت: راویان دفاع مقدس که خود از رزمندگان عملیات غرورآفرین والفجر هشت بوده‌اند، بر عرشه شناور حاضر بوده و از نزدیک جزئیات عملیات و حماسه‌آفرینی فرزندان حضرت روح‌الله (ره) را تشریح می‌کنند.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر اروندکنار،آبادان نیوز،نیوز آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: