کد خبر: ٣٩٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/10-٠٨:٢٤

این مسابقات در پارک‌ها و تفریح‌گاه‌های شهر و به همت ستاد نوروزی شهرداری آبادان برای شهروندان و میهمانان نوروزی در تعطیلات اجرا می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:شهردار آبادان از برگزاری مسابقات سرگرمی و تفریحی برای مسافران نوروزی در این شهر خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز:محمودرضا شیرازی اظهار داشت: به منظور تأمین آسایش و رفاه برای میهمانان نوروزی در سطح شهر و همچنین ایجاد فضایی شاد و مفرح و پر کردن اوقات فراغت آنها و شهروندان در ایام تعطیلات نوروز اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح بوستان ها کردیم.

وی افزود: این مسابقات در پارک‌ها و تفریح‌گاه‌های شهر و به همت ستاد نوروزی شهرداری آبادان به منظور گذراندن اوقات شاد و بانشاط برای شهروندان و میهمانان نوروزی در تعطیلات اجرا می‌شوند.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: مسافرانی که از تمام نقاط کشور عزیزمان برای گذراندن تعطیلات نوروزی به آبادان سفر کرده‌اند در حال حاضر در کمپ‌ها و اقامتگاه‌هایی که توسط شهرداری، آموزش و پرورش و دیگر نهادها برای آنها در نظر گرفته اند مستقر شده‌اند.

محمود رضا شیرازی ادامه داد: برای استقبال از این حجم از میهمانان نوروزی از چند ماه گذشته برنامه‌ ریزی های متنوعی را در نظر گرفته‌ایم و تمام تلاش خود را برای اجرای میزبانی خوب و شایسته از هموطنانمان به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه به توزیع 40 هزار کتابچه و نقشه گردشگری در آبادان در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: اطلاعات گردشگری آبادان و همچنین نقشه راهنمای گردشگری در این شهرستان را در قالب حدود 40 هزار کتابچه‌ تدوین و در بین مسافران نوروزی توزیع کرده‌ایم تا برای بازدید از اماکن تفریحی، تاریخی و مذهبی آبادان در زمان حضور خود در این شهر با مشکلی مواجه نشوند.

شهردار آبادان با اشاره به جاذبه‌های توریستی این شهر عنوان کرد: آبادان با قرار داشتن در مجاورت دو رودخانه بهمنشیر و اروندرود دارای جاذبه‌های گردشگری قابل ملاحظه‌ای است که هر مسافری را جذب خود می‌کند.

شیرازی در پایان اذعان داشت: شهرداری آبادان در ایام نوروز تمام تلاش خود را در راستای تأمین رفاه شهروندان آبادانی و میهمانان نوروزی در تعطیلات را به کار خواهد گرفت و از هیچ کوششی برای ایجاد تعطیلاتی شاد و پر از سرزندگی برای آنها دریغ نخواهد کرد.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: