پیرو سفر معاون رئیس جمهور به خوزستان فرمانداری آبادان تشکیل جلسه داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:به دنبال جلسه ی  دکتر نوبخت معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دکتر مقتدایی استاندار خوزستان که در استانداری خوزستان در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر سال مقاومت اقتصادی، اقدام و عمل تشکیل گردید، نشستی با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و مدیران صنایع شهرستان در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد.

به گزارش آبادان نیوز: عزیز الله شهبازی در این خصوص اظهار داشت با توجه به مباحث مطرح شده در جلسه ی در استانداری خوزستان، دولت برنامه هایی در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در نظر دارد. به همین منظور امسال در استان خوزستان مباحث مهمی چون شیلات و صنعت پرورش ماهی در قفس، احیای واحدهای صنعتی فرسوده و نیمه فعال و همچنین کشت های گلخانه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار آبادان افزود: تمام این برنامه ها با هدف اشتغال زایی و بهبود وضعیت تولید در استان پیش بینی شده و قرار است به همین منظور گزارشی از آخرین وضعیت واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و راکد و همچنین صنعت شیلات آبادان در راستای تصمیم گیری و سیاست گذاریهای سال جدید به استاندار محترم تقدیم گردد.

لازم به ذکر است در این نشست مدیران شهرک های صنعتی، مسئولان شیلات و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشتند.

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،نیوز آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: