کد خبر: ٣٨٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/27-١٠:٢٧

سالن سینما نفت آبادان میزبان برگزاری سومین همایش تجلیل از مدال آوران ورزشکار در عرصه ملی و بین المللی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: عزیزالله شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با حضور در این مراسم در جمع ورزشکاران و ورزش دوستان آبادانی قرار گرفت.

وی که یکی از سخنرانان آغازین این مراسم بود، ضمن ادای احترام به تمامی حاضرین بیان داشت: درود می فرستیم بر غیرت، مردانگی و شرف مردم ورزشکار و ورزش دوست آبادانی و تمامی مردم این شهرستان که در زمینه های مختلف با سرافرازی در سطح استان و کشور سبب ساز ایجاد نشاط اجتماعی در آبادان شده اند.

به گزارش آبادان نیوز: عزیزالله شهبازی همچنین ضمن قدردانی از حضور پیشکسوتان ورزشی در سالن با اشاره به حوادث مهم سال 94 در ایران تصریح کرد: پیروزی بزرگ دیپلماسی در صحنه بین المللی تحت عنوان برجام که سبب شد 6 کشور ابر قدرت سرتعظیم بر منطق ایرانیان فرو آورند و همچنین برگزاری بی شائبه و دقیق انتخابات 7 اسفند در کشور، استان خوزستان و شهرستان آبادان از اتفاقهای مهم و خوشایند امسال بود، هر چند که حادثه تلخ کشته شدن حجاج ایرانی در منای عربستان که نشأت گرفته از بی تدبیری آل سعود بود سبب شد کام ملت عزیز ایران تلخ گردد.


شایان ذکر است در این مراسم از مدال آوران ورزشکار که در سال 94 در عرصه ملی و بین المللی افتخار کسب کردند تجلیل به عمل آمد. 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر  آبادان،خبرآبادان،آبادان،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: