کد خبر: ٣١٠٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1403/01/31-١٣:١٧

امام جمعه آبادان در خطبه‌های این هفته، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، به نقش کلیدی این نهاد در حراست از انقلاب و مقابله با فتنه‌گران اشاره کرد.

 

آبادان نیوزحجت‌الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه سپاه پاسداران در طول سال‌های پس از انقلاب همواره مدافع نظام اسلامی بوده و به شرارت دشمنان پاسخ داده است، به عملیات "وعده صادق" و تنبیه کوبنده رژیم صهیونیستی اشاره و آن را عاملی در بر هم زدن معادلات نظامی و سیاسی جهان دانست.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی علیه ایران و اسلام فتنه‌گری می‌کند، ابراز اطمینان کرد که به همت پاسداران، عمر این فتنه‌سازی به ۸۰ سال نخواهد رسید.

خطیب جمعه آبادان در ادامه سخنان خود با اشاره به امدادهای غیبی الهی در طول تاریخ انقلاب، خاطرنشان کرد که این امدادها مختص به دوران پیامبران نیست و اعتقاد و توکل ایرانی‌ها عامل بروز این امداد در شکست حمله آمریکا به ایران در سال ۱۳۵۹ به صحرای طبس بود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی همچنین با یادآوری سالگرد شهادت امیرسپهبد قرنی به فعالیت‌های موثر این شخصیت در پیروزی انقلاب اشاره کرد.

رئیس شورای فرهنگی آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ قانون عفاف و حجاب از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، از نیروی انتظامی و بسیجیان خواست که از فردا به کم‌حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی بدهند.

وی با بیان اینکه آبادان در طول دفاع مقدس چهار هزار شهید را به کشور تقدیم کرده است، گفت: بروز بی‌حجابی در این شهرستان زیبنده نیست و باید با این پدیده شوم مقابله شود.

 

کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: