کد خبر: ٣٠٥٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/22-٢١:٢٨

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان، برضرورت هوشیاری شهروندان در هنگام برخورد با مسافربر نماهای غیر مجاز هشدار داد.

 

به گزارش آبادان نیوز، سروان امیرسام کمایی پیرامون جزئیات این خبر اطهار داشت: متاسفانه با وجود هشدارهای مکرر نیروی انتظامی هنوز بخشی از مردم برای جابه‌جایی از خودروهای مسافربر شخصی بدون مجوز استفاده می کنند که به همین خاطر مجرمان در پوشش مسافربر در کمین این افراد هستند. این گروه از مجرمان اغلب در حاشیه شهرها و در ساعت‌های پایانی روز دست به کار شده و نقشه‌های تبهکارانه‌شان را عملی می کنند.

وی استفاده از ناوگان عمومی برای مسافران را ضروری دانست و افزود: مسافران به ویژه زنان و دختران در حد امکان از خودروهای عمومی استفاده کنند و در ساعات پایانی روز هم به هیچ عنوان سوار خودروهای مسافربر ناشناس نشوند. در موارد ضروری هم لازم است مشخصات خودرو از جمله شماره پلاک، رنگ و حتی مشخصات ظاهری راننده را به خاطر بسپارند.

وی تصریح کرد : عدم اعتماد به رانندگان وسایل نقلیه‌ی شخصی به‌ویژه در مسیرهای خلوت و مواردی که علاوه بر راننده، مسافران جوان دیگری نیز در خودرو حضور دارند باید مورد تاکید جدی مسافران گرامی باشد.

سروان کمایی خطاب به شهروندان گفت:هوشیاری در برابر شگردهای مورد استفاده‌ توسط سارقان مسافربرنما از جمله تعارف خوراکی و نوشیدنی آغشته به داروهای خواب‌آور، برداشتن گوشی به بهانه‌ی بستن یا باز کردن درِ خودرو و ...می‌تواند سارقان را از رسیدن به مقصود شوم خود ناکام بگذارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان از توقیف خودروهای پلاک مخدوش و شیشه دودی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون نسبت توقیف وسائط نقلیه متخلف از جمله شیشه دودی،پلاک مخدوش و...بسیار قاطعانه رفتار خواهد کرد.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: