کد خبر: ٣٠٥١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/15-٢٠:٣٦

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

در این بسته خبری آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می شوند.

 

آبادان خبر _ آخرین‌های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید.

 

دستگیری عامل تیراندازی خونین در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری پیرامون جزئیات خبر گفت: به‌دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان آبادانی با سلاح کمری، تلاش در جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از رصد اطلاعاتی وجمع آوری مستندات لازم، موفق شدند عامل تیراندازی را در یکی از نقاط این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: دربازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کمری بکار رفته در صحنه جرم کشف شد.

رییس پلیس آبادان درخاتمه بااشاره به اینکه عامل تیراندازی در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی معترف و علت تیراندازی خود را اختلاف شخصی با شاکی عنوان کرد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد./ اخبار آبادان


بازداشت محکوم متواری در خرمشهر

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: درپی رسیدگی به پرونده محکومین متواری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان، فردی که به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف به حبس محکوم شده و سال ۹۳ تا کنون متواری بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ سیروس دریکوند افزود: کاراگاهان جنایی پس از بکارگیری منابع و مخبرین باتوجه به اینکه متهم ۹ سال متواری بوده با اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، متهم را در شهرستان خرمشهر که خود را با اسامی و هویت‌های مختلف مخفی کرده بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

متهم به محض معرفی به دادسرا، راهی زندان شد./ خبر آبادان


پیش‌ بینی هواشناسی روز‌های آینده در آبادان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد تا اواسط وقت فردا دوشنبه جو استان پایدار است و پدیده غالب، مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی به ویژه درجاده‌های مواصلاتی خواهد بود.

دراین مدت همچنان در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات، یخ‌زدگی سطح زمین و وقوع دما‌های صفر مورد انتظاراست.

محمد سبزه‌زاری افزود: از اواسط روز دوشنبه موجی از فراز استان عبور خواهد کرد که سبب ابرناکی و بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات شمال، شمال شرق و شرق خواهد شد.

درشبانه روز گذشته آبادان با ۱۸.۶ سانتیگراد بالای صفر و ایذه با ۱.۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند/ اخبار آبادان


بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر درتشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان خرمشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی افزود: ماموران کلانتری 11 با کار اطلاعاتی سارق سیم برق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس خرمشهر تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 6 فقره سرقت سیم برق در شهرسنان خرمشهر اعتراف کرد.

سرهنگ سهرابی درخاتمه بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد./ خبر آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: