کد خبر: ٣٠٤٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/13-١١:٤٤

بسته خبری اجتماعی

آخرین های اجتماعی آبادان

دراین خبر آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می شوند.

 

آبادان نیوز _ آخرین های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید.

 

قتل در خرمشهر

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی دربیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع نزاع منجر به قتل نوجوان 14 ساله با سلاح سرد در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر ، موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و جمع آوری ادله و اقدامات فنی و تخصصی، محل اختفای قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی بااشاره کشف آلات قتاله از مخفیگاه متهم، بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را ختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

رییس پلیس خرمشهر تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد./ اخبار آبادان


اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیک در آبادان

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر در این طرح با عنایت به مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) مبنای کالابرگ از یارانه جدا شده و در این مرحله برای سرپرستان خانوار در دهک‌های اول تا هفتم واریز می شود. 

آقای شالویی بیان کرد: به ازای هر نفر مبلغ حدود ٢٢٠ هزار تومان مشوق در نظر گرفته شده و خانوار برای بهره مندی از این مشوق باید اقدام به خرید اقلام مندرج در جدول (فایل پیوست) فجرانه به مبلغ ٧٧٠ هزار تومان کند.

وی افزود: در این صورت از مبلغ فوق مقدار ۵٣٠ هزار تومان بصورت نقدی پرداخت و مابقی به میزان ٢٢٠ هزار تومان مشوق محاسبه و نیاز به پرداخت ندارد. به عبارتی با پرداخت ۵٣٠ هزار تومان می‌توانند ٧٧٠ هزار تومان اقلام اساسی مندرج در جدول را خریداری کنند. 

شالویی تاکید کرد: خرید کالاها باید منطبق با ١١ قلم کالای سبد غذایی مندرج در فایل فجرانه باشد./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: