کد خبر: ٣٠٤٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/09-١٨:٢٨

۶۸طرح در دهه فجر در خرمشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

آبادان نیوز _ مسعود خواست‌ خدایی دوشنبه در نشست گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: مهمترین طرح آماده افتتاح در دهه فجر فاز۲ فولاد شهید جهان آرا خرمشهر است که سهم مهمی در افزایش تولید در استان خواهد داشت.

وی بهره‌برداری از طرح روشنایی پرورش ماهی شهید احمدیان، بهسازی معابر روستایی و بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری را از عمده‌ترین طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی در خرمشهر نام برد.

خواست‌خدایی به اجرای طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد با حضور مسوولان اداره‌های اجرایی و خدمات رسان در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: در ایام دهه فجر میز خدمت مسوولان در مساجد منتخب برپا و خدمات دولت خدمتگزار و نظام برای مردم تشریح خواهد شد.

وی بر باشکوه و مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر در خرمشهر تاکید کرد و افزود: انقلاب متعلق به مردم است و اداره‌های دولتی نیز باید در کنار مردم به برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر کمک کنند.

صدای فاتحان خرمشهر برای نخستین بار ثبت ملی می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره رشادت‌های رزمندگان اسلامی در آزادسازی این شهر و اجرای عملیات متعدد در محورهای مختلف در هشت سال دفاع مقدس گفت: برای نخستین بار در کشور صدای ضبط شده رزمندگان بخصوص فاتحان خرمشهر ثبت ملی خواهد شد.

دراین جلسه مسئولان اداره‌های خرمشهر برنامه‌های خود را برای باشکوه برگزار شدن ایام دهه فجر بیان کردند./ اخبار آبادان

منبع: ایرنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: