کد خبر: ٢١١٢١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/30-١٢:٤٦

سرمربی نفت آبادان با ابراز رضایت بابت اردوی تهران در تعطیلات لیگ، مدعی است تیمش با نمایشی متفاوت در ادامه مسابقات حاضر خواهد شد.

 

به گزارش آبادان خبر، صنعت نفت آبادان که در ابتدای فصل با شگفتی سازی توانسته بود در مقطعی از فصل نیز در جمع صدرنشینان و مدعیان لیگ حاضر شود، در ادامه با مشکلاتی که پشت سر گذاشت مسیر نزولی را در پیش گرفت. مشکلات مالی در کنار مصدومیت بازیکنان و در نهایت عدم جذب بازیکن در نیم فصل باعث شد این تیم از دور از انتظار ظاهر شود. 

سیروس پورموسوی، سرمربی نفت آبادان در خصوص برگزاری اردو دو هفته ای این تیم در تهران در ایام تعطیلی لیگ گفت: این اردو خیلی به ما کمک کرد. با توجه به شرایط آب و هوایی  که در این موقع از سال در آبادان حاکم است تمرین کردن برای ما در این شهر سخت بود. این تعطیلی فرصت خیلی خوبی بود تا در کمپی بازیکنان را در کنار هم جمع کنیم تا از نظر روحی، آمادگی جسمانی، تغذیه و فنی همه را زیر نظر داشته باشیم و بتوانیم با چند تیم لیگ برتری بازی دوستانه انجام بدهیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و به لحاظ روحی موفق شدیم تیم را در شرایط خوبی قرار دهیم و از طرفی موفق شدیم با دو تیم صدرنشین از جمله پرسپولیس و سپاهان بازی دوستانه انجام دهیم که این تاثیر بسزایی در افزایش روحیه و آمادگی بازیکنان داشت.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی لیگ در این مقطع به سود این تیم شد، اینطور توضیح داد: مطمئنا تعطیلی لیگ در این برهه به نفع ما بود چون مصدومان زیادی داشتیم و از نظر روحی تیم افت شدیدی پیدا کرده بود با توجه به بازی های خوبی که انجام می‌دادیم متاسفانه تیم نتیجه مطلوب را نمی‌گرفت و همین موضوع از نظر روحی روی تیم تاثیر گذار بود و این تعطیلی باعث شد تا بتوانیم بازیکنان را از نظر روانی ریکاوری کنیم تا برای ادامه مسابقات آماده باشیم.

سرمربی نفت در مورد وضعیت مصدومان این تیم گفت:خدا را شکر مصدومان ما نیز در این مدت به تیم اضافه شدند  در حال حاضر مصدومی نداریم. آنها تنها از نظر آمادگی جسمانی از ما کمی عقب هستند که ان شاالله در این دو هفته با کل تیم هماهنگ خواهند شد و به ما اضافه خواهند شد.

 

 

وی در مورد شرایط صنعت نفت و هدف این تیم در ادامه مسابقات لیگ بیستم گفت: همه مجموعه از بازیکنان تا کادرفنی و مدیریت به دنبال آن هستیم تا در این هفت هفته پایانی وضعیت تیم را در جدول رده بندی بهتر کنیم. اما لازمه آن این است که ان شاالله در اولین بازی خود بعد از تعطیلات که با سایپا است را با برد پشت سر بگذاریم و بتوانیم با کسب سه امتیاز از این شرایط خارج شویم.

پورموسوی در خصوص پیشنهاداتی که در نیم فصل داشت و شایعه جدایی‌اش از این تیم گفت: شرایط برای جدا شدن من مهیا بود اما من نسبت به مدیریت باشگاه و مردم آبادان تعهد داشت و نسبت به بچه های که اول فصل بخاطر من آمده بودند و سختی های که پشت سر گذاشته بودند مسئولیت داشتم و نمی‌توانستم با یک تصمیم شخصی کل مجموعه را به خطر بیاندازم باید می‌ماندم و از این موضوع کاملا خوشحال هستم. امیداور هستم که در پایان فصل بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم هرچند فرصت های زیادی داشتیم اما از دست رفت.

وی در پایان درمورد این که کدام تیم قهرمان خواهد شد و چه تیم های کاندیدای سقوط خواهند بود گفت: فکر میکنم دو تیم صدرنشین جدول سپاهان و پرسپولیس با توجه به اختلافی که ایجاد کردند شانس نخست قهرمانی هستند. بقیه تیم ها از جمله استقلال و فولاد می توانند برای کسب سهمیه بجنگند. طبیعتا رقابت بین تیم های پایین جدول حساس است و هنوز هیچ تیمی به طور قطع سقوط نکرده چرا که 7 هفته و 21 امتیاز دست نخورده باقی مانده است و جدال در پایین جدول نیز همچون صدرنشینان جذاب خواهد بود.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:ورزش سه

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: