کد خبر: ١٤٧٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/11-٠٩:٢٧

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: روند نزولی کرونا با همراهی مردم و افزایش رعایت ضوابط بهداشتی صورت گرفته است.

 

آبادان نیوز : رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: روند نزولی کرونا با همراهی مردم و افزایش رعایت ضوابط بهداشتی صورت گرفته است.

به گزارش آبادان خبر ، دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تعداد افراد مبتلا و بستری به ویروس کرونا  کاهش پیدا کرده ولی کماکان این ویروس وجود داردگفت: در حال حاضر ۹۶ نفر در تمامی بیمارستان های تحت پوشش این دانشکده  بستری هستند.

او افزود: مردم عزیز باید توجه داشته باشند که این وضعیت کاملا شکننده است؛ اگر اتفاق خوبی هم رخ داده  و موارد کم شده به دلیل رعایت دستورالعمل های  بهداشتی است و به محض اینکه این رعایت ها از بین برود مجددا احتمال برگشت وضعیت بحرانی وجود دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ازشهروندان عزیز خواهشمندم همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در اولویت قرار بدهند و در تجمعات خصوصا در مراسمات پیش رو شرکت نکنند.

دکتر سلمان زاده ادامه داد: روند نزولی کرونا با همراهی مردم و افزایش رعایت ضوابط بهداشتی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: وضعیت قرمز در جنوب غرب خوزستان به پایان رسیده است اما وضعیت هشدار فعال است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: استفاده از ماسک، شست و شوی دست ها و حضور نیافتن در تجمعات مهمترین عوامل پیشگیری از ابتلا به کرونا محسوب می شود.

هر چند روند نزولی نشانه مثبت از رعایت ضوابط از سوی مردم است ولی این یک روند شکننده بوده و تا ثبیت این روند لازم است مردم بیش از پیش به ضوابط اعتنا کنند.

ویروس کرونا که کووید  ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از  ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: