کد خبر: ١٤٧٥٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/10-٢٣:٥٦

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر برابر میهمانش شهر خودرو مشهد به تساوی یک بر یک دست یافت.

 

آبادان نیوز : تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر برابر میهمانش شهر خودرو مشهد به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش آبادان خبر ،  این دیدار جمعه شب در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رسیدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، سید محمد قریشی، حسین ساکی(۷۸ - رضا جبیره)، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی(۶۵ - محمود مطلق زاده)، طالب ریکانی(۶۵ - محمدرضا غبیشاوی)، میلاد جهانی و عیسی آل‌کثیر به میدان رفت.

تیم شهر خودرو مشهد نیز در این بازی با ترکیب سید مهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی(۱۸- علی نبی‌زاده)، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، میلاد سرلک، علی طاهران، امید منصوری، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی( ۸۱ - حسین مهربان) میدان شد.

امیر عرب‌براقی به کمک‌های مهدی شفیعی و محمد هاشمی‌نسب قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

امید منصوری، حسین مهربان و علی طاهران از تیم شهرخودرو مشهد و محمد قریشی از صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

صنعت نفت آبادان که در بازی های گذشته خود نتوانست نتایج خوبی کسب کند و امید برای کسب سهمیه آسیا را از دست داد در این دیدار نسبت به تیم شهر خودرو بهتر بازی را آغاز کرد و بازیکنان این تیم با انگیزه خاصی توپ را به گردش درآوردند.

شهر خودرو که دل به ضدحملات دوخته بود رفته رفته بازی را در اختیار گرفت و چندین بار مدافعان صنعت نفت آبادان را وادار به اشتباه کرد.

درخشش ناصر سالاری دروازه بان صنعت‌نفت آبادان در نیمه اول ستاره تیم بود و با چند واکنش مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم این تیم شهر خودرو بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات خود را در میانه میدان دنبال می‌کرد ولی خط دفاعی صنعت‌نفت اجازه فرصت‌سازی به هافبک و مهاجمان تیم مشهدی نداد.

صنعت‌نفت از دقیقه ۵۵ کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و با فرارهای میلاد جهانی از سمت چپ اقدام به فرصت سازی برای عیسی آل‌کثیر بهترین گلزن این تیم کرد.

بهنام سراج در دقیقه ۶۵ با ۲ تعویض در میانه میدان قصد دامنه کردن حملات تیم خود داشت جایی که غبیشاوی و مطلق‌زاده با قدرت دربیل زنی بالا و سرعت در حمل توپ تا حدودی کار را برای بازیکنان خط میانی شهر خودرو سخت کرد.

در دقیقه ۸۱ بازیکنان شهرخودرو ضربه کرنر خود را کوتاه کار کردند که در ادامه ارسال محمدرضا خلعتبری از جناح راست زمین و ضربه سر محمد قاضی از مقابل تیرک دوم تبدیل به گل شد.

صنعت‌نفت آبادان در ادامه برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد و در دقیقه ۹۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد که عیسی آل‌کثیر پشت این ضربه ایستاد و توپ را بر خلاف جهت حرکت سید مهدی رحمتی وارد دروزاه شهرخودرو کرد.

صنعت‌نفت در دقایق پایانی این دیدار صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد ولی جعفر سلمانی نتوانست از این فرصت استفاده کند و موقعیت را از دست داد تا این دیدار با نتیجه مساوی به پایان برسد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر جای گرفت.

 

 

 

 

منبع:ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: