کد خبر: ١٤٢٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/21-١٢:٤٣

در بازدید معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشکده علوم پزشکی آبادان بحث پذیرش دانشجو از کشور در این شهرستان بررسی شد.

 

آبادان نیوز :در بازدید معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشکده علوم پزشکی آبادان بحث پذیرش دانشجو از کشور در این شهرستان بررسی شد.

به گزارش آبادان خبر ، دکتر وحید ضیایی، معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در این بازدید اظهار کرد: در این بازدید امکان‌سنجی برای این موضوع صورت گرفت و با توجه به ظرفیت و تجربه دانشگاه علوم پزشکی تهران و امکانات و ظرفیت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان با توجه به قرابت این شهر به استان بصره؛ بحث پذیرش دانشجو از کشور همسایه را پیش برد.

وی اضافه کرد: فضا و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ زیرساخت و لجستیک بسیار مناسب و خوب است و قطعا فضای فیزیکی این منطقه نسبت به شهرهای بزرگ که متراکم هستند، مناسب‌تر است.

دکتر ضیایی ادامه داد: در این دیدار و بازدید موضوعاتی همچون نحوه اداره دانشگاه و ارائه دروس مختلف و زبان آموزش نیز تبادل نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد: پیشنهاد ما این است که در یک یا 2رشته برای پذیرش دانشجوی خارجی اقدام کنیم و با رشته‌هایی در مقاطع کوتاه‌مدت مثل فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس کار را شروع کرده و بعد از کسب تجربه در سال‌های آتی در رشته‌های بلندمدت‌تری مثل پزشکی پذیرش دانشجو داشته باشیم.

معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبار دانشگاه علوم پزشکی تهران در عرصه بین‌الملل و امکانات زیرساختی بسیار خوب دانشکده علوم پزشکی آبادان، جذب دانشجوی عراقی برای هر 2مجموعه بازی بردبرد محسوب خواهد شد.

در این بازدید، دکتر نیک‌منش مدیر بین‌الملل، دکتر شریعت مدیر پذیرش و دکتر غیاثوندیان مدیر امور آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مبارک؛ معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر تراب‌پور؛ معاون دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: