کد خبر: ١٣٩٨٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/02/31-١٠:٠٢

شهردار خرمشهر از پرداخت یک ماه از حقوق عقب مانده کارگران شهرداری در پی دریافت عوارض ارزش افزوده و آلایندگی خبر داد.

 

آبادان نیوز : شهردار خرمشهر از پرداخت یک ماه از حقوق عقب مانده کارگران شهرداری در پی دریافت عوارض ارزش افزوده و آلایندگی خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ، داود دارابی شهردار خرمشهر گفت: پس از حدود یک ماه تأخیر و به دنبال واریز عوارض قانونی ارزش افزوده و آلایندگی، در ۲۸ اردیبهشت با وجود مشکلات مالی بسیار زیاد یک ماه حقوق کامل کارگران و حدود ۶۰ درصد سقف ریالی کارکنان شهرداری در مورخ محقق و پرداخت شد.

او افزود: حقوق پرسنل شهرداری خرمشهر بیش از ۶ میلیارد تومان در ماه است که با وجود مشکلات بسیار، تمام تلاش شهرداری پرداخت هر ماه حقوق کامل پرسنل بوده و در حال حاضر عیدی و بخش کمی از حقوق فروردین ماه باقی مانده است.

شهردار خرمشهر در رابطه با به تأخیر افتادن حقوق کارگران شهرداری که به نارضایتی آنها منجر شد، توضیح داد: تا ۳۱ شهریور سال ۹۸ حقوق کارگران حوزه خدمات شهری به روز بوده که در وقفه سه ماهه باوجود پرداخت هزینه حقوق کارگران به پیمانکاران حوزه خدمات شهری، نوسان مختصر پرداختی در حقوق کارگران از جانب برخی پیمانکاران ایجاد شد که در حال حاضر دیگر خلاء پرداختی وجود ندارد و اولویت دهی به پرداخت حقوق کارگران به عنوان یک سیاست در حال انجام است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخرمشهر،اخبارخرمشهر،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: