کد خبر: ١٣٣٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/06-١٤:٣٨

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش ۲ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا، گفت: شمار مبتلایان کرونایی در جنوب غرب خوزستان به ۹۹ بیمار رسید.

 

آبادان نیوز: رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش ۲ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا، گفت: شمار مبتلایان کرونایی در جنوب غرب خوزستان به ۹۹ بیمار رسید.

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی بیماری کرونا ۱۶هزار و ۱۴۲مورد مراجعه کننده با عارضه تنفسی به مراکز درمانی محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان داشتیم، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۰ نفر بیمار بستری شدند که حدود ۹۵۷ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

او با اشاره به ابتلای ۲ مورد جدید به کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: تعداد کل مبتلایان جنوب غرب خوزستان به ۹۹ نفر افزایش یافت که به تفکیک در آبادان ۳۸ مورد، خرمشهر ۴۳ مورد و شادگان نیز ۱۸ بیمار مشاهده و ثبت شده است که از این تعداد ۶۶ نفر با حال عمومی خور از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۱ بیمار بستری شده در بیمارستان آیت الله طالقانی در حال دریافت خدمات هستند، افزود: در روز گذشته آمار بیماران بستری شده ۱۰ نفر و ۱۰ نفر نیز ترخیص شد .

لازم به ذکر است که آمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان از سه روز گذشته تا کنون تغییری نداشته و همان ۹ مورد شامل ۳ نفر در آبادان، ۵ مورد در خرمشهر و یک مورد در شادگان می شود که اکثرا دارای سن بالا و بیماری زمینه ایی بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: