کد خبر: ١٣٣٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/05-٢٠:٠٦

امام جمعه خرمشهر:مسوولان اجرایی، قضایی و دانشکده علوم پزشکی برای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان خرمشهر چاره‌اندیشی کنند.

 

آبادان نیوز:امام جمعه خرمشهر گفت: مسوولان اجرایی، قضایی و دانشکده علوم پزشکی برای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان خرمشهر چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش آبادان خبر،حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور بیان کرد:افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خرمشهر نسبت به شهرهای دیگر به شدت نگران کننده است و مسوولان اجرایی و قضایی در این خصوص ورود کنند و راهکاری برای قطع زنجیره این بیماری در پیش گیرند.

وی تنها راه قطع این زنجیره را در خانه ماندن بیان کرد و افزود: متاسفانه در خرمشهر شمار زیادی از مردم در خیابان‌های این شهر در حال تردد هستند و هشدارها را جدی نگرفته‌اند.

حجت الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه مردم آیین های شادی و ختم را به وقت دیگری موکول کنند، گفت: شرکت در این آیین ها غیر از افزایش بیماران و انتشار این ویروس چیز دیگری نیست.

امام جمعه خرمشهر از سران عشایر و شیوخ شهرستان خرمشهر خواست تا در این خصوص اقدامات جدی را برای هشدار به مردم و مقابله به این ویروس به کار گیرند.

وی گفت: سران عشایر و شیوخ قبایل، استادان دانشگاه ، روحانیان مبلغان، معلمان و ورزشکاران خرمشهر صاحب نفوذ هستند و مردم کلام آنها را می‌شنوند و می توانند در این خصوص از طریق فضای مجازی و یا تماس تلفنی با خانواده‌ها شرایط بحرانی را تشریح کنند.

 شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان خرمشهر به ۴۲ نفر رسیده که موجب شده در این شهر وضعیت قرمز اعلام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خرمشهر،کرونا،ویروس کرونا،امام جمعه خرمشهر،حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: