کد خبر: ١٣٢٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/12/17-١٠:٢١

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان گفت: در راستای حفظ سلامتی ورزشکاران و مراجعه کنندگان به اداره ورزش و جوانان در مقابل کرونا ویروس، سامانه خدمات الکترونیکی ورزش آبادان راه اندازی شد.

 

آبادان نیوز:رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان گفت: در راستای حفظ سلامتی ورزشکاران و مراجعه کنندگان به اداره ورزش و جوانان در مقابل کروناویروس، سامانه خدمات الکترونیکی ورزش آبادان راه اندازی شد

به گزارش آبادان خبر علی رضایی شکیب اظهار کرد: ‌با استفاده از این سامانه ورزشکاران، هیات های ورزشی و سایر مراجعه کنندگان می توانند بدون حضور فیزیکی در محل اداره ورزش و جوانان آبادان کلیه نامه ها و درخواست های خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری ثبت نمایند.

او گفت: ‌پس از ثبت درخواست در سامانه، کلیه درخواست ها به صورت سیستمی در کارتابل دبیرخانه ذخیره و شماره می شوند، سپس برای بررسی به کارشناسان مربوطه ارجاع می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: در صورت نیاز به پاسخ از طریق تماس تلفنی و یا ایمیل(درصورت پاسخ مکتوب) نتیجه حاصله به ارباب رجوع اعلام می شود.

‌رضایی در پایان بیان کرد: برای بهره مندی از این خدمات، لازم است طبق آموزش مطرح شده در تصویر ذیل به وب سایت رسمی اداره ورزش و جوانان آبادان به نشانی زیر https://abadan-sport.ir/es مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: